Fik en ødelagt telefon hjem :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.956 visninger
23 svar
33 synes godt om
26. april 2014

Anonym trådstarter

I går fik jeg en telefon af min mand i fødselsdagsgave. Da jeg åbner den begynder jeg at pakke oplader op og da jeg så fjerner telefonen fra den kasse den ligger i ser jeg den har en mega hul!!! Jeg har ingen telefon pt, så blev nød til at tage den i brug. Nu tager min mand pisse vred ind og prøver at få den byttet i Bilka når børnene sover.

Jeg er så VRED over at have fået en brugt telefon eller en der har været ødelagt i emballagen. Jeg er så bange for at de tror at jeg har gjort det..  

hvad ville i sige til at åbne sådan en telefon??  og tror i at jeg kan få en som er UDEN hul af Bilka?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

mogms

Den skal de da bytte

Anmeld

26. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

I går fik jeg en telefon af min mand i fødselsdagsgave. Da jeg åbner den begynder jeg at pakke oplader op og da jeg så fjerner telefonen fra den kasse den ligger i ser jeg den har en mega hul!!! Jeg har ingen telefon pt, så blev nød til at tage den i brug. Nu tager min mand pisse vred ind og prøver at få den byttet i Bilka når børnene sover.

Jeg er så VRED over at have fået en brugt telefon eller en der har været ødelagt i emballagen. Jeg er så bange for at de tror at jeg har gjort det..  

hvad ville i sige til at åbne sådan en telefon??  og tror i at jeg kan få en som er UDEN hul af Bilka?

Går den så går den 

Mine forældre købte engang en ny tablet i elgiganten hvor der allerede lå billeder på og var tydeligvis ikke ubrugt så, men tror sagtens de bytter, så op med humøret 

Monica 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

mogms skriver:

Den skal de da bytte

JA, men jeg har jo pakket opladet op da jeg først tog telefonen ud af hylsteret bagefter. Jeg er så dybt ulykkelig og håber inderligt at de ved at den var sådan da vi åbnede den 

Jeg frygter bare at de nægter. Og den er kun 2 dage gammel købt.. 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Går den så går den 

Mine forældre købte engang en ny tablet i elgiganten hvor der allerede lå billeder på og var tydeligvis ikke ubrugt så, men tror sagtens de bytter, så op med humøret 

Monica 

Sikke forfærdeligt at ens ting er brugt når man får dem 

Håber det virkelig, ellers er det slut med at købe i bilka for eftertiden, og så har jeg en helt ny ødelagt telefon.. 

Anmeld

26. april 2014

CaWi

Anonym skriver:

Altså de burde jo bytte den, uden noget problem.
Jeg har selv købt telefon i Bilka 2 gange, og har aldrig fået en brugt/beskadiget tlf.

Anmeld

26. april 2014

Kløver

Nej hvor trels håber de vil bytte den, men tror desværre du kan risikere de ikke vil, når den er taget i brug. Fejt de sælger brugte ting som nyt

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Altså de burde jo bytte den, uden noget problem.
Jeg har selv købt telefon i Bilka 2 gange, og har aldrig fået en brugt/beskadiget tlf.

Har jeg godt nok heller ikke.. Men emballagen var ubrugt, så den der har haft den før har gjort sig umage for at pakke den pænt ind inde personen byttede den 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Nej hvor trels håber de vil bytte den, men tror desværre du kan risikere de ikke vil, når den er taget i brug. Fejt de sælger brugte ting som nyt

det er bare svineri 

Anmeld

26. april 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Fik du den byttet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.