hvilket køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2014

Dinsen

Vi kikker på nyt køkken, og tror det ender med et fra IKEA..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

annec

Ønskebarnet2014 skriver:

Vores er fra IKEA, inkl. Hårde hvidevarer og andet gejl, lys i skufferne osv

43000kr

Vi er så tilfredse med køkkenet det er så fedt

Hvor er det fint!
Hvor lang tid har i haft det? Og har der ikke været problemer med hvidvarerne?

Anmeld

25. april 2014

Ønskebarnet2014

annec skriver:

Hvor er det fint!
Hvor lang tid har i haft det? Og har der ikke været problemer med hvidvarerne?

Vi har kun haft det i 2 mdr, men igen problemer overhovedet 

Anmeld

25. april 2014

(august)

Vi har HTH som sad i da vi købte det og nøj hvor er vi utilfredse med det også koster det en bondegård hvis vi vil ændre nogle hylder eller skabe til skuffer. 

Vi er ret sikre på at det bliver IKEA når vi skal skifte køkken. 

Anmeld

25. april 2014

annec

Dinsen skriver:

Vi kikker på nyt køkken, og tror det ender med et fra IKEA..

Tror også at det ender med Ikea her :-)

Anmeld

25. april 2014

annec

Flere? :-)

Anmeld

25. april 2014

Dagplejen Små Spirer Hadsten

Vi har et Ikea køkken og har ikke fortrudt et sekund. Alt var som bestilt.  Blev leveret lige til døren.  Let at sætte op. Rigtig mange smarte løsninger. Vi købte også hvidevarer der undtagen opvaskemaskine og emhætte. Også uden problemer. Vi kom af med ca 43000 inkl. hvidevarer. Kan klart anbefales

Anmeld

26. april 2014

Mussen2

Vi har JKE. Virkelig god kvalitet og service. Vi købte alle hvidevarer i Tyskland ved Fleggaard jeg fandt bare ud af hvad vi ville have og så sendte jeg dem en mail og fik et tilbud der var halv pris af det jeg skulle give herhjemme

Anmeld

26. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Min mand sætte også et IKEA køkken op i hans gamle lejlighed inden den skulle sælges, og det blev super flot. 

Man kan gå ind og hente et program og så sidde i ro og mag og "lege" med indretningen af sit køkken. 

Jeg ønsker mig VIRKELIG også et nyt køkken her i vores hus, og det bliver højst sandsynlig også et IKEA køkken.

Held og lykke med projektet 

Anmeld

26. april 2014

dpb

annec skriver:

Hej de damer :-)

Vi står og skal til at have nyt køkken, men spørgsmålet er bare hvilket :-)
Har overvejet lidt Ikea eller vordingborg køkkenet, da de kører 50 procent.

Hvilken køkken har i? Er det godt? Pris og gerne billede

Vi har også lige købt nyt køkken, vi valgte et fra Designa. Valget faldt på dem da det var det sted vi fik bedst service. vi fik det for ca. 16.5000,- og det er 5 højskabe og 7 underskabe i hvid højglans og i grebsfri. Har desværre ikke noget billede da vi endnu ikke er 100% færdige. Dette er dog ikke grundet designa, men derimod fordi vi har haft bestilt bordplade hos silvan, som endnu ikke er klar. (kan bestemt ikke anbefale at bestille bordplade der)

Vi havde et Ikea køkken i forvejen, da det var det der sad i huset i forvejen - vi var okay glade for det, men der var forskellige ting der gjorde at vi fik behov for at ændre på opsætning og faktisk startede med bare at ville supplere op af elementer. Det viste sig så at være umuligt medmindre vi ville give omkring 10.000,- for 4 elementer!!! dette var grundet at de sidste år ændrede deres køkkenserie. Så står der på deres hjemmeside i en pdf at man kan bestille det gamle til og med sommer i år, hvilket vi tænkte var fint, men man skal have fat i deres køkkenafdeling for at bestille. For det første kunne vi ikke få skuffeindeling der matchede det vi havde. vi kunne godt få den fronttype, men med en anden opdeling af skufferne, hvilket ville se åndsvagt ud. Dernæst skulle vi give et par tusinde for at få det leveret fra Tyskland (deres fabrik tilsyneladende?) vi kunne ikke bare selv hente det i et ikea varehus.
Alt i alt så nåede vi at blive kastet rundt mellem en masse medarbejdere (vi valgte at ringe da vi bor pænt langt væk fra den nærmeste Ikea) og den sidste som vi talte med som netop var en af deres køkkensælgere var så utrolig ubehøvlet og ville slet ikke opgive en endelig pris medmindre vi rent faktisk bestilte det!! og vi ville naturligvis ikke bestille uden at kende præcis pris... så det gik simpelthen i hårdknude og vi valgte at købe et helt nyt køkken hos Designa.... den Ikea pris jeg skrev var ud fra hvad vi kunne se os til i pdf filen sammen med den ca. leveringspris vi fik oplyst af kundeservice. Det blev dyrt fordi man ikke længere kunne købe det som en samlet enhed, men derimod skulle finde element+skuffer+fronter, og så var der bare ingen hjælp at hente Deres sælger var slet ikke interesseret i at hjælpe, så havde bestemt heller ikke lyst til at lægge vores penge der, og vi kunne ikke bare vælge deres nye sortiment da det er for højt (altså højskabene) til at kunne være i vores køkken...

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.