hvilket køkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.415 visninger
20 svar
11 synes godt om
24. april 2014

annec

Hej de damer :-)

Vi står og skal til at have nyt køkken, men spørgsmålet er bare hvilket :-)
Har overvejet lidt Ikea eller vordingborg køkkenet, da de kører 50 procent.

Hvilken køkken har i? Er det godt? Pris og gerne billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Rockertand

annec skriver:

Alle køkkenfirmaer kan presses laaangt ned i pris, så lad være med at hænge jer i kampagner og vælg det, I vil have.
Vi spillede flere køkkenfirmaer ud mod hinanden - og vi endte med halv pris på vores køkken uden nogen form for kampagner, det var ikke særligt svært

Anmeld

24. april 2014

Hullabullabulla

annec skriver:

Vi købte køkken i IKEA da vi købte huset for 7 år siden, og vi har været meget tilfredse

Anmeld

24. april 2014

annec

Britt88 skriver:

Vi købte køkken i IKEA da vi købte huset for 7 år siden, og vi har været meget tilfredse

Kan du huske hvad i gav? :-) og hvor købte i hvidvarer?

Anmeld

24. april 2014

annec

Rockertand skriver:

Alle køkkenfirmaer kan presses laaangt ned i pris, så lad være med at hænge jer i kampagner og vælg det, I vil have.
Vi spillede flere køkkenfirmaer ud mod hinanden - og vi endte med halv pris på vores køkken uden nogen form for kampagner, det var ikke særligt svært

Det tænkte jeg godt lidt :-)
Hvor købte i? Og hvad var prisen?

Anmeld

24. april 2014

Hullabullabulla

annec skriver:

Kan du huske hvad i gav? :-) og hvor købte i hvidvarer?

Hvidevarer havde vi med os fra vores lejlighed. Vores køkken er ikke det største - mener vi gav 13000 for alt

Anmeld

24. april 2014

Carina:-)

Vi fik et specialtdesignet fra Invita til 300.000 inkl hvidevarer.

Kvaliteten er super ,men hold kæft vi var utilfredse med hvor meget rod der var. '

Der skete vildt mange fejl og mangler - montoren var en idiot til sit arbejde -han savde blandt andet hul i bunden af det forkerte skab til quookeren.Satte de forkerte greb på og provede så at skjule hullerne i lågerne 

Den speciallavet granitbordplade havde de givet forkerte mål på så det udsatte det hele i 4 uger. 

Alt i alt så tog det 6 mdr for vi var færdige ,imod de 2 mdr de havde lovet os det hele tog...Men kvaliteten er i top....

Anmeld

24. april 2014

Ønskebarnet2014

Vores er fra IKEA, inkl. Hårde hvidevarer og andet gejl, lys i skufferne osv

43000kr

Vi er så tilfredse med køkkenet det er så fedt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2014

Købmagerkonen

Jeg har et meget lille køkken, så det kostede omkring 7000 inkl bordplade, vask o.lign - dog uden hvidevarer. Jeg købte det i IKEA for snart 8 år siden og der har ikke været nogen problemer med det indtil videre

Min onkel hjalp med at sætte det op da han lever af at sætte huse i stand og dermed er vant til at sætte køkkener op, og han sagde at grundelementerne virkede til at være samme kvalitet som de dyrere mærker han ellers plejede at bruge.

Anmeld

25. april 2014

Maja_4000

Købte ikea i min gamle lejlighed.. Nåede dog kun at bo der i to år.. Men I de år var jeg rigtig glad for det det var det eneste firma som kunne udnytte det MEGET lille rum optimalt :b hårde hvidevarer købte jeg i elgiganten

Nu har vi kvik, og det et jeg også glad for :b synes ikke der er den store forskel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.