Slette "venner" på facebook ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Du har ret, og måske jeg bare kunne sige det til dem? At jeg kun vil have folk jeg snakker med 

Ja det syntes jeg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Alternativt så gør så de ikke kan se hvad du lægger op, hvis det er fordi du ikke gider de kan "snage" så ved de ikke at de stort set er slettet. Især når kæresten betragter ham som sin bedste ven

God ide måske det er nemmere, så bliver de heller ikke så sure hele tiden 

Anmeld

24. april 2014

MorDk

Anonym skriver:

Hvordan tacklede du det med konfrontation? Hvis du fik noget af det 

Jeg sagde bare at jeg ikke kunne se nogen grund til at være venner på FB når vi alligevel ikke havde nogen kontakt. Sagde det bare lige ud... 

Anmeld

24. april 2014

MarianneRubi

Det er det største problem med facebook

Alle tager det så personligt hvis man sletter dem
Cyper verden er jo bare ikk den rigtige verden, og det har folk vist helt glemt -.-'

Folk lever af facebook, de fleste i hvertfald, det er jo ders liv

Jeg synes det er vildt at facebook har præget så meget af ens liv, at det virkelig kan ende i alvor hvis man sletter en enkelt person

Har selv været ude for noget lignende din situation
Men jeg skrev til folk, dem der var meningen skulle slettes, at jeg ikke så nogen grund til at folk sku snage i mit liv, og at min facebook var for dem jeg faktisk ser og snakker med
Self bliver folk også sure over det, men igen de forstår ikke bare fordi man ikke er venner der betyder det jo ikke at man helt udelukker dem, man ka da stadig hilse på dem , omgåes dem og ses med dem

Tjah så denne situtation er det største problem ved facebook!!
Samt alle De ydmygelser der forekommer derinde! Det er jo altid nemmere at hakke folk ned bag skærmen i stedet for at snakke med dem face to face

Anmeld

24. april 2014

modesty

Rigtig nok, vi ser dem aldrig, men min kæreste betragter manden som hans bedste ven selvom de aldrig ses og kun snakker over nettet, og jeg personligt hader hende kæresten han har .. Vil bare gerne have dem væk, men er bange for at det er uforskammet. Hvis vi ser dem igen begynder de jo og brokke sig, og jeg kan jo ikke sige det fordi jeg ikke gider dem 

Jeg vil faktisk synes at det er lidt uforskammet, med den historik. Du melder klart ud at du ikke bryder dig om dem hvis du unfriender. Og det kan du jo bare gøre, men du skal være klar over at det er det signal du sender.

Jeg oplever nogle gange venner som kommer med en melding a la "jeg laver hovedrengøring på min fb profil - vil gerne have at det kun er de allernærmeste venner og familie - så tag det ikke personligt hvis du bliver unfriendet. Hav en god dag-agtigt". Det synes jeg er OK, for så udvælger man ikke en konkret person.

Hvorfor ikke bare blokere dem?

Anmeld

24. april 2014

grinny

Hvis du ikke bryder dig om at sige det så kan man sætte dem på begrænset og så bestemmer man hvor meget begrænset skal kunne se

Anmeld

24. april 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MarianneRubi skriver:

Det er det største problem med facebook

Alle tager det så personligt hvis man sletter dem
Cyper verden er jo bare ikk den rigtige verden, og det har folk vist helt glemt -.-'

Folk lever af facebook, de fleste i hvertfald, det er jo ders liv

Jeg synes det er vildt at facebook har præget så meget af ens liv, at det virkelig kan ende i alvor hvis man sletter en enkelt person

Har selv været ude for noget lignende din situation
Men jeg skrev til folk, dem der var meningen skulle slettes, at jeg ikke så nogen grund til at folk sku snage i mit liv, og at min facebook var for dem jeg faktisk ser og snakker med
Self bliver folk også sure over det, men igen de forstår ikke bare fordi man ikke er venner der betyder det jo ikke at man helt udelukker dem, man ka da stadig hilse på dem , omgåes dem og ses med dem

Tjah så denne situtation er det største problem ved facebook!!
Samt alle De ydmygelser der forekommer derinde! Det er jo altid nemmere at hakke folk ned bag skærmen i stedet for at snakke med dem face to face

Jeg ville nu også blive vred, hvis en FB-ven skrev, at jeg ville blive slettet, fordi folk - dvs. blandt andet mig - ikke skulle snage i hans/hendes liv. Det er en ret grov formulering! 

Anmeld

24. april 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Sagen er den at min kæreste har en vennepar, som jeg har på min facebook. Vi har ikke set dem i over halvandet år, og manden har kun besøgt os 2 gange. 

Sidste gang jeg slettede min facebook hørte jeg kun brok for den af at det var fordi jeg ikke ville have dem på facebook at jeg gjorde det, de tog det så personligt. 

De liker aldrig mine ting, ønsker aldrig tillykke osv. 

Vil så gerne slette dem, så min profil kun er med nærmeste, men er bange for at de begynder på deres lort igen og det så går ud over min kæreste.. Hvad ville i have gjort? 

Åh, kender det!  Jeg havde slettet dem og havde de begyndt på noget ville jeg bare spørge hvorfor det er så vigtigt at være venner på facebook når de alligevel aldrig tager kontakt? 

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Tak til jer alle.

Jeg har gjort sådna at de hverken kan se billeder, se opslag osv, så det ligner jeg ikke bruger min profil mere

Anmeld

25. april 2014

B&J

Anonym skriver:

Rigtig nok, vi ser dem aldrig, men min kæreste betragter manden som hans bedste ven selvom de aldrig ses og kun snakker over nettet, og jeg personligt hader hende kæresten han har .. Vil bare gerne have dem væk, men er bange for at det er uforskammet. Hvis vi ser dem igen begynder de jo og brokke sig, og jeg kan jo ikke sige det fordi jeg ikke gider dem 

ja men så må din kæreste jo snakke med ham det er jo ikke betydning du skal være venner med hende eller dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.