Slette "venner" på facebook ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
20 svar
19 synes godt om
24. april 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den at min kæreste har en vennepar, som jeg har på min facebook. Vi har ikke set dem i over halvandet år, og manden har kun besøgt os 2 gange. 

Sidste gang jeg slettede min facebook hørte jeg kun brok for den af at det var fordi jeg ikke ville have dem på facebook at jeg gjorde det, de tog det så personligt. 

De liker aldrig mine ting, ønsker aldrig tillykke osv. 

Vil så gerne slette dem, så min profil kun er med nærmeste, men er bange for at de begynder på deres lort igen og det så går ud over min kæreste.. Hvad ville i have gjort? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Mortil223

Slet dem. Og bitcher de igen, ville jeg spørge hvorfor det er så vigtigt for dem at være ven på face. 

Anmeld

24. april 2014

B&J

jamen om de skriver eller syntes godt om er jo lige meget hvis du ikke ønsker dem som venner så slet dem om de brokker sig? ja hvad så i har ikke noget med dem at gøre

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

Slet dem. Og bitcher de igen, ville jeg spørge hvorfor det er så vigtigt for dem at være ven på face. 

Men de tager det sååååååå personligt. Det er min mands gode kammerat og jeg har bare intet med dem at gøre :/ og jeg er bange for at det er uforskammet at slette ens kærestes "bedste" venner  Selvom de aldrig ses alligevel 

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen om de skriver eller syntes godt om er jo lige meget hvis du ikke ønsker dem som venner så slet dem om de brokker sig? ja hvad så i har ikke noget med dem at gøre

Rigtig nok, vi ser dem aldrig, men min kæreste betragter manden som hans bedste ven selvom de aldrig ses og kun snakker over nettet, og jeg personligt hader hende kæresten han har .. Vil bare gerne have dem væk, men er bange for at det er uforskammet. Hvis vi ser dem igen begynder de jo og brokke sig, og jeg kan jo ikke sige det fordi jeg ikke gider dem 

Anmeld

24. april 2014

MorDk

Kender godt følelsen. Jeg ville slette... jeg har selv slettet en del... også selvom jeg vidste de ville blive sure...

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Kender godt følelsen. Jeg ville slette... jeg har selv slettet en del... også selvom jeg vidste de ville blive sure...

Hvordan tacklede du det med konfrontation? Hvis du fik noget af det 

Anmeld

24. april 2014

Mortil223

Anonym skriver:

Men de tager det sååååååå personligt. Det er min mands gode kammerat og jeg har bare intet med dem at gøre :/ og jeg er bange for at det er uforskammet at slette ens kærestes "bedste" venner  Selvom de aldrig ses alligevel 

Selvfølgelig er det ikke det, jeg er da heller ikke venner med min kærestes venner, og har ingen intention om at blive det hvorfor skulle jeg det? Det er jo ikke mine venner, og jeg skriver/snakker ikke med dem. 

Anmeld

24. april 2014

tarkoflen

Alternativt så gør så de ikke kan se hvad du lægger op, hvis det er fordi du ikke gider de kan "snage" så ved de ikke at de stort set er slettet. Især når kæresten betragter ham som sin bedste ven

Anmeld

24. april 2014

Anonym trådstarter

Mortil223 skriver:

Selvfølgelig er det ikke det, jeg er da heller ikke venner med min kærestes venner, og har ingen intention om at blive det hvorfor skulle jeg det? Det er jo ikke mine venner, og jeg skriver/snakker ikke med dem. 

Du har ret, og måske jeg bare kunne sige det til dem? At jeg kun vil have folk jeg snakker med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.