Vi har nu haft vores Trille dream light i 3 uger, og vil lige skrive hvad jeg synes indtil videre.
Den er virkelig lækker og har absolut ikke fortrudt vores køb. Synes hurtigt man får fornemmelsen af kvalitet og stabilitet ved at have den kørende foran sig.
Den er dejlig lydløs at køre med, og kører virkelig lækkert på lige vej.
Har endnu ikke oplevet problemer med punktering af dens lufthjul. 
For at komme med en smule kritik, kan siges at den kan være lidt irriterende at køre med på ujævnt fortov eller skæv vej, idét at de drejbare forhjul selvfølgelig følger skråningen, men det må jo være fælles for alle barnevogne med drejbare forhjul 
Varekurven synes jeg godt kunne have været en smule større, der er jo massere plads imellem stellet til den, så hvorfor den ikke er større, er mig lidt en gåde. 
Den fylder mere end jeg havde forventet i vores Skoda Octavia stationcar, selvom den er helt klappet sammen, men det kan lade sig gøre 
Det kræver nok lidt øvelse at af- og påmontere barnevognskassen fra/på stellet alene.
Dækkenet til barnevognskassen kunne jeg godt have tænkt mig havde en ekstra knap på hver side af kalechen, således at den holdt sig bedre oprejst. Bare man skal give baby sutten, lægger den sig lidt ned, men kan selvfølgelig rejses igen.
"Klipsen" der bliver brugt til at holde ventilationen åben, kunne jeg godt have tænkt mig var udskiftet med en trykknap, da den er meget svær at få op igen, synes jeg.
Som en sidste sidebemærkning kunne det have været rart med en lille lomme på indersiden af kalechen til babyalarmen 
Vi har endnu ikke prøvet klapvognsdelen, da vores datter kun er 4 mdr.