Trille Dream Light - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

CroQuis

Maja91 skriver:

Jeg er os bare helt vild med den, og har trillet med en i butikken Jeg skal ihvertfald også ha den Men men men! Inden i køber her i weekenden. Så ville jeg anbefale i tager i babymesse i øknehallen den 3-4 maj i Kbh For da jeg var der sidste år havde de den der, også er der altid tilbud. Og sidste år kunne man få den for 4000- MED klapvogssæde det billigt Bare mere hvis i ville spare penge

Det var ærgerligt at jeg ikke så dit indlæg inden, men er nu godt tilfreds med den vi købte, der kun havde været brugt ½ år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

CroQuis

Vi har nu haft vores Trille dream light i 3 uger, og vil lige skrive hvad jeg synes indtil videre.

Den er virkelig lækker og har absolut ikke fortrudt vores køb. Synes hurtigt man får fornemmelsen af kvalitet og stabilitet ved at have den kørende foran sig. 

Den er dejlig lydløs at køre med, og kører virkelig lækkert på lige vej.

Har endnu ikke oplevet problemer med punktering af dens lufthjul. 

For at komme med en smule kritik, kan siges at den kan være lidt irriterende at køre med på ujævnt fortov eller skæv vej, idét at de drejbare forhjul selvfølgelig følger skråningen, men det må jo være fælles for alle barnevogne med drejbare forhjul 

Varekurven synes jeg godt kunne have været en smule større, der er jo massere plads imellem stellet til den, så hvorfor den ikke er større, er mig lidt en gåde. 

Den fylder mere end jeg havde forventet i vores Skoda Octavia stationcar, selvom den er helt klappet sammen, men det kan lade sig gøre 

Det kræver nok lidt øvelse at af- og påmontere barnevognskassen fra/på stellet alene.

Dækkenet til barnevognskassen kunne jeg godt have tænkt mig havde en ekstra knap på hver side af kalechen, således at den holdt sig bedre oprejst. Bare man skal give baby sutten, lægger den sig lidt ned, men kan selvfølgelig rejses igen.

"Klipsen" der bliver brugt til at holde ventilationen åben, kunne jeg godt have tænkt mig var udskiftet med en trykknap, da den er meget svær at få op igen, synes jeg.

Som en sidste sidebemærkning kunne det have været rart med en lille lomme på indersiden af kalechen til babyalarmen 

Vi har endnu ikke prøvet klapvognsdelen, da vores datter kun er 4 mdr. 

Anmeld

10. maj 2014

Maja91

det bare helt i orden

ligger du ik nogle billeder ind af den? Hvor den er i brug

Anmeld

12. maj 2014

CroQuis

Maja91 skriver:

det bare helt i orden

ligger du ik nogle billeder ind af den? Hvor den er i brug

Jo det kan jeg da godt 

Noget mere specifikt du tænker på?

Anmeld

20. juni 2014

Peanut

Her er vores i bagagerummet på vores Skoda Octavia st.car.
Barnevognskassen bagerst, og stativet på højkant på siden foran.
På dette billede er der ikke gjort synderligt meget for at pakke det småt sammen, da vi kun skulle en tur i Zoo, og ikke havde den store oppakning med, som fx ved ferie. Men den kan sagtens fylde mindre, ved fx at klappe barnevognskassen sammen og tage hjulene af stativet.

Næste billede er oppakning i zoo, med min datter på 5 mdr liggende i. Det er godt hun ikke er så stor endnu, for hele fodenden var fyldt med diverse ting, der ikke kunne være i kurven under.
Jeg synes der er rig mulighed for en større kurv under, og det er ærgerligt at den er lavet så lille som den er, for der er meget pladsspild.

Desuden forestiller jeg mig at stativet vil se meget stort og voldsomt ud, når klapvognsdelen kommer på, men det ved jeg ikke endnu, da jeg ikke har prøvet..

Håber i kan brude det til noget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2014

cwl

Peanut skriver:

Her er vores i bagagerummet på vores Skoda Octavia st.car.
Barnevognskassen bagerst, og stativet på højkant på siden foran.
På dette billede er der ikke gjort synderligt meget for at pakke det småt sammen, da vi kun skulle en tur i Zoo, og ikke havde den store oppakning med, som fx ved ferie. Men den kan sagtens fylde mindre, ved fx at klappe barnevognskassen sammen og tage hjulene af stativet.

Næste billede er oppakning i zoo, med min datter på 5 mdr liggende i. Det er godt hun ikke er så stor endnu, for hele fodenden var fyldt med diverse ting, der ikke kunne være i kurven under.
Jeg synes der er rig mulighed for en større kurv under, og det er ærgerligt at den er lavet så lille som den er, for der er meget pladsspild.

Desuden forestiller jeg mig at stativet vil se meget stort og voldsomt ud, når klapvognsdelen kommer på, men det ved jeg ikke endnu, da jeg ikke har prøvet..

Håber i kan brude det til noget

Tak fordi du delte din erfaring. Køre den godt?

Anmeld

22. juni 2014

Peanut

cwl skriver:

Tak fordi du delte din erfaring. Køre den godt?

Ja det synes jeg helt bestemt..
Har dog kun en 25 år gammel robust barnevogn at sammenligne med, men ja jeg synes den kører som en drøm og er endnu ikke punkteret.

Den er lidt besværlig at bakke med, hvis nu jeg triller baglens aht vind eller sol, men det gør sig nok gældende for alle med drejbare forhjul. Låser jeg hjulene, bliver det lidt bedre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.