Trille Dream Light - erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.813 visninger
16 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2014

CroQuis

Er der nogle der har erfaringer med denne vogn?

Både barnevognsdelen og klapvognsdelen? Kører den godt? Holder den godt? Osv? 

Hvordan den er at klappe sammen når man skal have den med i bilen? Fylder den meget? 

Har hørt noget om de drejelige forhjul ikke er for godt at køre med i skoven? Er det så et dårligt køb når vi kun engang imellem tager i skoven?

Jeg har kun en gammel gammel barnevogn, så har ikke prøvet så meget forskelligt, men er sgu blevet lidt forelsket i denne pga dens store liggemål, samt mulighed for senere klapvogn. 

Trille Dream Light

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

CroQuis

op 

Anmeld

24. april 2014

cwl

CroQuis skriver:

Hvordan den er at klappe sammen når man skal have den med i bilen? Fylder den meget? 

Har hørt noget om de drejelige forhjul ikke er for godt at køre med i skoven? Er det så et dårligt køb når vi kun engang imellem tager i skoven?

Jeg har kun en gammel gammel barnevogn, så har ikke prøvet så meget forskelligt, men er sgu blevet lidt forelsket i denne pga dens store liggemål, samt mulighed for senere klapvogn. 

Trille Dream Light

Følger lige med, da den lige pt står øverst på ønskelisten når jeg bliver gravid..

Anmeld

24. april 2014

CroQuis

cwl skriver:

Følger lige med, da den lige pt står øverst på ønskelisten når jeg bliver gravid..

Bare i orden 

Anmeld

24. april 2014

Anonym8827

CroQuis skriver:

Trille Dream Light

Det samme her.! Har sagt det er noget, af det første jeg vil købe når jeg bliver gravid engang og er ovre den sikre periode

Anmeld

24. april 2014

cwl

Det ser desværre bare ikke ud som om at der lige er nogle der har erfaringer med den..

Så må vi gøre vores egne.. Har dog før haft en trille vogn men ikke med drejehjul. Var meget tilfreds med den..

Anmeld

25. april 2014

CroQuis

cwl skriver:

Det ser desværre bare ikke ud som om at der lige er nogle der har erfaringer med den..

Så må vi gøre vores egne.. Har dog før haft en trille vogn men ikke med drejehjul. Var meget tilfreds med den..

Ja det var da lidt utroligt faktisk 

Men ja, så må jeg jo hellere huske at lave en opdatering, da vi muligvis køber en her i weekenden 

Men dejligt at du har god erfaring med mærket generelt 

Anmeld

25. april 2014

CroQuis

Anonym8827 skriver:

Det samme her.! Har sagt det er noget, af det første jeg vil købe når jeg bliver gravid engang og er ovre den sikre periode

Okay  Ja man vil helst være på den sikre side før man køber sådan en 

Anmeld

25. april 2014

cwl

CroQuis skriver:

Ja det var da lidt utroligt faktisk 

Men ja, så må jeg jo hellere huske at lave en opdatering, da vi muligvis køber en her i weekenden 

Men dejligt at du har god erfaring med mærket generelt 

Ja det må du meget gerne..

Det har jeg bestemt..

Anmeld

26. april 2014

Maja91

Jeg er os bare helt vild med den, og har trillet med en i butikken Jeg skal ihvertfald også ha den Men men men! Inden i køber her i weekenden. Så ville jeg anbefale i tager i babymesse i øknehallen den 3-4 maj i Kbh For da jeg var der sidste år havde de den der, også er der altid tilbud. Og sidste år kunne man få den for 4000- MED klapvogssæde det billigt Bare mere hvis i ville spare penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.