Fra amning til mme.. Baby ondt i maven :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

MorDk

Uanset hvad, er det en rigtig god idé at give BioGaia dråber. Det er naturlige mælkesyrebakterier som er med til at opretholde den rigtige mave/tarm flora. De findes kun i modermælk, ikke i erstatning, og en rigtig mave/tarm flora er bl.a. med til at sørge for et godt immunforsvar, afkorte maveinfektioner, diarré o.s.v. Så endelig i gang med BioGaia. I skal dog ikke regne med at det hjælper på forstoppelsen.

Da jeg spurgte min SP sagde hun hverken for eller mod... for hun må som fagperson ikke anbefale naturproduktet Bio Gaia. Jeg valgte dog at prøve her fungerede de dog ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

modesty

Da jeg spurgte min SP sagde hun hverken for eller mod... for hun må som fagperson ikke anbefale naturproduktet Bio Gaia. Jeg valgte dog at prøve her fungerede de dog ikke..

Men hvad fungerede de ikke mod? Som jeg skriver, er det ikke et middel mod forstoppelse, men til at opretholde den naturlige bakterieflora i mave/tarm-systemet, hvilket er ekstra vigtigt for flaskebørn.

M.h.t. at forkorte og formilde infektioner, er det jo ikke noget der kan ske fra den ene dag til den anden, midlet skal tages dagligt over en længere periode for at have en effekt, på samme måde som f.eks fiskeolie og vitaminpiller.

Anmeld

25. april 2014

Anonym trådstarter

Hej alle,

Tak for svarene.

Jeg har læst en del om Bio gaia og valgt at købe og giv ham dem. Jeg vil ikke give ham afføringsmiddel endnu.

Han spiser ret tit synes jeg måske hver 2-3 time i dag, har dog kun givet ham 60 ml ad gangen. Håber bare det ikke går ud over hans mave.Synes ikke rigtig jeg kan gør andet når han virker sulten og spiser det hele op. Jeg er begyndt at holde ham længere op og de sidste 3 gange er der kommet en bøvs. Ved ikke om det er dråberne der allerede har virket. Men tror ikke det skader. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.