Jeg var til lægen tidligere i dag, fordi jeg igennem ca. tre uger har haft massiv kvalme og kastet op hver evig eneste dag. Jeg er ikke gravid, så derfor undrer det mig virkelig.
Desværre kom jeg ind til den læge, jeg virkelig ikke vil ind til. Har desværre et par mindre gode oplevelser med ham, bl.a. da jeg lå med blindtarmsbetændelse og han ved en fejl kom til at give mig et middel mod halsbrand i stedet for smertestillende. Derfor kan jeg ikke helt tage hans ord for gode.
Men til at starte med, da jeg kom ind, var han virkelig undrende og spurgte flere gange om jeg kunne være gravid og om jeg virkelig var sikker (ja, gu' fanden er jeg det! Ellers havde jeg jo nok ikke sagt det), men jeg indvilger så i at lave en urinprøve. Han tester den og graviditetstesten er som ventet - NEGATIV. Men derimod mener han nu at jeg har blærebetændelse og har sat mig i gang med penicilin de næste par dage.
Jeg har googlet lidt og kan ikke virkelig ikke finde nogle steder, hvor det står skrevet at man kan kaste så meget op af en simpel blærebetændelse. Desuden har symptomerne på blærebetændelse kun været der et ganske få dage. Jeg kan simpelthen ikke få det til at passe sammen, men indtil videre må jeg jo bare prøve den penicilin. 
Er der nogen herinde, enten med forstand på emnet eller folk, der selv har oplevet kvalme og opkastninger gennem så lang tid, der måske kan give et svar?
Anmeld