Firemandsstue! Kan man tillade sig at sige noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Carina:-)

Mortil223 skriver:

Han stod skam og flyttede på sig så han kunne få det hele med, og drejede hovedet og gik lidt ned i knæ så han havde fuldt udsyn til min gyn undersøgelse. 

Han stoppede en da på vej ind i værelset jeg lå i første seng og hans kone i nr 2, han kom en af døren, stoppede op og kiggede. 

Så tvivler på det var fordi han gik i chok. 

(I øvrigt en lidt spøjs ting at gå i chok over på en barsels gang på et hospital) 

syntes ikke man kan samlingne det med en der går amok i fakta 

Det lyder da også vildt...

Synes nu godt jeg kunne gå i chock hvis der lige pludselig vælter rundt med folk og der ligger en perosn og skriger i en seng som du beskrev- Også selv om ddet er på en barselgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Mortil223

Det lyder da også vildt...

Synes nu godt jeg kunne gå i chock hvis der lige pludselig vælter rundt med folk og der ligger en perosn og skriger i en seng som du beskrev- Også selv om ddet er på en barselgang

Han mangler vist bare situations fornemmelse, 

stadigvæk, vi havde ligget der et par dage og det var ikke første gang han så nogle med veer. 

Anmeld

24. april 2014

modesty

NV skriver:

Er indlagt med min femuger gamle datter, på en firmandsstue. Der er dog kun et andet barn indlagt på stuen lige ved siden af. 

Barnet er på operationsstuen og imens sidder hans far tilbage på stuen. Han starter med at tænde tv'et på nyhederne og skruer for mig det sidder med sovende barn upassende højt op...  Derefter ringer hans telefon som må være skruet helt op for i det den ringet bliver min datter så forskrækket at hun græder.  

(Jeg bider det i mig) 

for det ikke skal være løgn snakker han så højt at hun ikke kan falde i søvn igen og så i en halv time... 

Kan man tillade sig at bede ham dæmpe sig ??? Er ved at blive idiot... Men har heller ikke sovet i to døgn, og hans larm hjælper ikke på humør og grædende datter... 

Ja, det kan man godt. 

Anmeld

24. april 2014

TNBC

NV skriver:

Er indlagt med min femuger gamle datter, på en firmandsstue. Der er dog kun et andet barn indlagt på stuen lige ved siden af. 

Barnet er på operationsstuen og imens sidder hans far tilbage på stuen. Han starter med at tænde tv'et på nyhederne og skruer for mig det sidder med sovende barn upassende højt op...  Derefter ringer hans telefon som må være skruet helt op for i det den ringet bliver min datter så forskrækket at hun græder.  

(Jeg bider det i mig) 

for det ikke skal være løgn snakker han så højt at hun ikke kan falde i søvn igen og så i en halv time... 

Kan man tillade sig at bede ham dæmpe sig ??? Er ved at blive idiot... Men har heller ikke sovet i to døgn, og hans larm hjælper ikke på humør og grædende datter... 

Sig det til ham, det er ikke dikker at han tænker over det. Nogen babyer er ligeglade med højelyde og larm. 

Her har vi lizzie på 8uger som sover selv om storebror skriger som en stukket gris, tvet kører halv højt eller der bliver snakket højt, hun kunne ikke være mere ligeglad. Hun sover bare.

Måske er hans b arn på samme måde, og så tænker han jo ikke over hæjde på lyden. 

Anmeld

24. april 2014

Nadia1991

Mortil223 skriver:

Folk er så pisse irriterende! Da jeg gik i fødsel her i uge 23 og de al hast måtte flå bukser osv af mig for at undersøge, stod nabo manden og gloede og ja det er ikke for sjovt, han stod virkelig og stirrede på mig ligge og skrige og dem lave en gyn undersøgelse, WTF! Skrid dog hen til din kone 

Der bad personalet ham gå videre med en lettere irriteret stemme og jeg havde lyst til at sige noget meget grimt. 

Du kan snildt bede ham dæmpe sig og kan du ikke lide det, kan du bede personalet om det  

Undskyld side springet.  Men fødte du i uge 23?

Anmeld

24. april 2014

EAF

Mortil223 skriver:

Folk er så pisse irriterende! Da jeg gik i fødsel her i uge 23 og de al hast måtte flå bukser osv af mig for at undersøge, stod nabo manden og gloede og ja det er ikke for sjovt, han stod virkelig og stirrede på mig ligge og skrige og dem lave en gyn undersøgelse, WTF! Skrid dog hen til din kone 

Der bad personalet ham gå videre med en lettere irriteret stemme og jeg havde lyst til at sige noget meget grimt. 

Du kan snildt bede ham dæmpe sig og kan du ikke lide det, kan du bede personalet om det  

Nej føj da hvor ubehageligt 

Anmeld

24. april 2014

Mortil223

SummaSummarum skriver:

Nej føj da hvor ubehageligt 

Meget mærkeligt ja..

Anmeld

24. april 2014

Mortil223

Nadia1991 skriver:

Undskyld side springet.  Men fødte du i uge 23?

Min fødsel gik igang, men de fik det heldigvis stoppet, så nu ligger jeg og venter på at føde, (uge 25+0)

Anmeld

25. april 2014

Tystys14

Tak for jeres svar. Endte med pænt at bede ham dæmpe sig, hvilket han også gjorde. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.