NV skriver:
Er indlagt med min femuger gamle datter, på en firmandsstue. Der er dog kun et andet barn indlagt på stuen lige ved siden af.
Barnet er på operationsstuen og imens sidder hans far tilbage på stuen. Han starter med at tænde tv'et på nyhederne og skruer for mig det sidder med sovende barn upassende højt op...
Derefter ringer hans telefon som må være skruet helt op for i det den ringet bliver min datter så forskrækket at hun græder.
(Jeg bider det i mig)
for det ikke skal være løgn snakker han så højt at hun ikke kan falde i søvn igen og så i en halv time... 
Kan man tillade sig at bede ham dæmpe sig ??? Er ved at blive idiot... Men har heller ikke sovet i to døgn, og hans larm hjælper ikke på humør og grædende datter... 
Sig det til ham, det er ikke dikker at han tænker over det. Nogen babyer er ligeglade med højelyde og larm.
Her har vi lizzie på 8uger som sover selv om storebror skriger som en stukket gris, tvet kører halv højt eller der bliver snakket højt, hun kunne ikke være mere ligeglad. Hun sover bare.
Måske er hans b arn på samme måde, og så tænker han jo ikke over hæjde på lyden.
Anmeld