Maja_4000 skriver:
Caroline på 3,4 år skal have fjernet polypper på mandag.. Hun skal jo derfor i narkose i en halv times tid :b
Jeg er lidt i tvivl hvor meget vi skal forberede hende på det.. Vil jo heller ikke skræmme hende
Skal hun bare have af vide, at vi skal til lægen? Eller skal vi ud i en forklaring om at hun får en maske på, falder i søvn osv? Skal vi fortælle at hun måske har ondt i halsen når hun vågner?
Nogle som har været igennem det? Jeg fik selv fjernet polypper da jeg var hendes alder, men jeg kan ikke huske det 
Sidst Magnus blev opereret var han lige over 2 år, der havde vi snakket om at han skulle have maske og leget det og det hjalp en del på op stuen..
I skal ikke sige hun måske har ondt når hun vågner men sig da endelig
at hun må få lige så meget is hun har lyst til..
Og så kan du jo sige noget ala.. at når hun har masken på skal hun sove, om hun vil have du synger hendes godnat sang, eller hvilken sove bamse hun vil have med..
Skal hun have premedicin inden? Stesolid de får i numsen?
Hvis hun får det, skal du vide at det gør at hun ikke kan huske noget bagefter og de kan heller ikke huske når masken bliver holdt fast.. det kan være rart at vide og huske sig selv på i situationen..
For uanset hvor nødvendigt det er og hvor godt man forbereder sig er det bare ikke fedt at lægge sit barn i narkose..
Anmeld