Indberetning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
17 svar
18 synes godt om
23. april 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen som har prøvet at lave en indberetning mht trivsel af et barn? Hvis ja, hvad kom der så ud af det? Hvordan havde i det bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er der nogen som har prøvet at lave en indberetning mht trivsel af et barn? Hvis ja, hvad kom der så ud af det? Hvordan havde i det bagefter?

Slet ingen?

Anmeld

23. april 2014

Anitta Kristiansen

Jeg prøvede med mine søskende, men gik ikke særlig godt, da der ingen forandring skete. Så der skete ikke noget godt her. Men det er altid bedre en gang for meget end for lidt.

Anmeld

23. april 2014

Mama85

Jeg har aldrig prøvet det, men det er en stor beslutning, så jeg håber at indberetningen vil være nøje overvejet og velbegrundet.

Anmeld

23. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej. Men du må være meget beskrivende og præcis i din beskrivelse: hvad har du observeret, hvorfor er det bekymrende og hvor ofte, i hvilken kontekst osv.

Det hedder i øvrigt en underetning. 

Anmeld

23. april 2014

stjernehimmel

Ja.... I over 10 år..... 

Der er sket noget men det er ikke pga det.... Er pt stadig i det så kan ikke skrive så meget om det

men forbered dig på kamp... Med dig selv og systemet... Det er HÅRDT... Fysisk og psykisk...... Men er du 200% sikker på det er vel begrundet, så ville jeg leve med dårlig samvittighed resten af livet hvis jeg ikke gjorde noget...

Anmeld

23. april 2014

CharlotteA

Hvis du er en smule bekymret skal du underrette til kommunen. Du skal tænke på, at du gør det for barnets bedste.

Anmeld

23. april 2014

LilleSmølf

stjernehimmel skriver:

Ja.... I over 10 år..... 

Der er sket noget men det er ikke pga det.... Er pt stadig i det så kan ikke skrive så meget om det

men forbered dig på kamp... Med dig selv og systemet... Det er HÅRDT... Fysisk og psykisk...... Men er du 200% sikker på det er vel begrundet, så ville jeg leve med dårlig samvittighed resten af livet hvis jeg ikke gjorde noget...

Undskyld jeg spørger, men hvordan er det en kamp?

Efter du har indberettet er det eneste kommunen må, at sende en e-mail bekræftigelse på at indberetningen er modtaget. Du må INTEN få at vide om et evt. videre forløb, så hvordan kan det være hårdt?

Og det er bare et spørgsmål da jeg oprigtigt ikke forstår, intet ondt i det (:

Anmeld

23. april 2014

stjernehimmel

LilleSmølf skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvordan er det en kamp?

Efter du har indberettet er det eneste kommunen må, at sende en e-mail bekræftigelse på at indberetningen er modtaget. Du må INTEN få at vide om et evt. videre forløb, så hvordan kan det være hårdt?

Og det er bare et spørgsmål da jeg oprigtigt ikke forstår, intet ondt i det (:

Fordi at er det nogle tæt på, ser man at der ikke sker noget... og tingene kun bliver værre og værre....

(Her er det en MEGET indviiklet og ubehagelige historie.... som stadig er igang.....)

Her har det og er det stadig en kæmpe kamp af få den nødvendige hjælp mm.... inden det er helt for sent.... 

Og når man først står i det, som jeg/vi gør finder man ud af at barnet tarv ikke altid kommer først og er i fokus... tværtigmod....

En kamp mod systemet, er en opslidende kamp...

Især når man ser hvor ødelagt barnet, alt omkring barnet bliver ødelagt og ikke bliver hørt eller hjulpet...

Det er helt ok du spørg..... 

Og jeg forstår godt at folk udefra ikke forstår det.. og ikke kan tro/forholde sig til hvad der foregår i vores tilfælde, for man skal nok stå i det før man finder ud af hvor uretfærdig et system og håndtering/manglende håndtering kan være....

Anmeld

23. april 2014

Patriark

stjernehimmel skriver:

Fordi at er det nogle tæt på, ser man at der ikke sker noget... og tingene kun bliver værre og værre....

(Her er det en MEGET indviiklet og ubehagelige historie.... som stadig er igang.....)

Her har det og er det stadig en kæmpe kamp af få den nødvendige hjælp mm.... inden det er helt for sent.... 

Og når man først står i det, som jeg/vi gør finder man ud af at barnet tarv ikke altid kommer først og er i fokus... tværtigmod....

En kamp mod systemet, er en opslidende kamp...

Især når man ser hvor ødelagt barnet, alt omkring barnet bliver ødelagt og ikke bliver hørt eller hjulpet...

Det er helt ok du spørg..... 

Og jeg forstår godt at folk udefra ikke forstår det.. og ikke kan tro/forholde sig til hvad der foregår i vores tilfælde, for man skal nok stå i det før man finder ud af hvor uretfærdig et system og håndtering/manglende håndtering kan være....

Det vel ikke systemet du kæmper mod? Det trods alt ikke systemet der ødelægger barnet, eller hvad?

Hvis børnene er ødelagt må det vel alt andet lige være forældre og personer i barnets netværk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.