8:16 kuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Kay

Anonym skriver:

Jeg kan heller ikke helt finde ud af om jeg ville sove 16 timer og spise i 8, eller sove 8 og spise 16???

Kan man måske bytte så man sover 8 timer den ene dag også sover 16 timer dagen efter?

Jo god ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg faster to dage om ugen og de andre dage forsøger jeg at have et spisevindue på 8 timer eller mindre - det er dog ikke hundrede procent da jeg har behov for min mælk i theen om morgenen for at vågne 

Jeg har ikke tabt mig i maaaange uger, så er ikke vejen frem for mig i forhold til vægttab, men jeg har fået en helt anden energi og min krop fortæller mig det er godt. 

Faster i dag og glæder mig helt til en dag uden mad 

Vil slet ikke kunne leve en dag uden mad tror jeg men kun at spise i 8 timer er intet problem

Anmeld

24. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Vil slet ikke kunne leve en dag uden mad tror jeg men kun at spise i 8 timer er intet problem

Det er jo ikke helt uden mad, det er letfaste hvor man må spise/drikke/indtage max 500 kcal. Jeg får som skrevet min mælk i theen og spiser så er aftensmåltid.

Er faktisk meget lettere end man forventer 

Anmeld

24. april 2014

FogL

Jeg er på 5:2, ret vild med den

Anmeld

24. april 2014

mogms

Anonym skriver:

Læste bare lige kort om den og min dag gør at jeg nærmest spiser 7:17. Når ikke at få morgenmad før kl 10, da jeg står op med børnene om morgenen og afleverer den store kl 9 og derefter skal ud med hunden. Og vi spiser aftensmad kl 17 da den store ellers når at blive for træt

Men man skal vel bare sørge for at spise sundt? Men hvor meget skal man spise? Jeg tænker man når jo ikke 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider som man ellers siger man skal have

Det primære i 8:16 er at du i dit spise vindue ikke spiser mindre end du skal.
Men det har jeg ændret lidt på og spiser mindre i spise vinduet og derfor virker det for mig.
Da et helt døgn uden mad, fratager alt min energi, så det har jeg måtte droppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.