Zoologisk have, Go eller No Go

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

FrkZier

EnSødMor skriver:

Hej dejlige mødre... :-) 

Jeg har besluttet mig for at tage en tur med min datter ind til en zoologisk have, vi plejer altid at tage i legeland, svømmehal, skoven eller legepladsen i ferie og weekender, men har ALDRIG været i en zoo før, så er helt uvidende omkring det..  

Min datter er 19 måneder, ELSKER dyr og kan bruge flere timer på at lege med dyr, eller kigge bøger med dyr i..  

Er hun for lille til zoologisk have, eller er det helt fint? - Skal man tage madpakker med eller er der mulighed for spisning (andet end pizza, pomfritter og burger?) 

Vi bor på Vestsjælland, så det ville ikke være er problem med at tage toget, men hvad er nemmest uden for mange bus/tog skift? Odense zoo, København eller andet? ;-) 

Tusind tak på forhånd for jeres svar...  

vi var i Zoo her i påsken med Isaak på 11.5mdr - han ELSKEDE at kigge på dyrene, troede egentlig ikke han ville få en dyt ud af det men blev positivt overrasket

vi havde madpakke med hjemme fra, men nok mest fordi han er for lille til alt sådan noget snaskemad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Rikke S

EnSødMor skriver:

Hej dejlige mødre... :-) 

Jeg har besluttet mig for at tage en tur med min datter ind til en zoologisk have, vi plejer altid at tage i legeland, svømmehal, skoven eller legepladsen i ferie og weekender, men har ALDRIG været i en zoo før, så er helt uvidende omkring det..  

Min datter er 19 måneder, ELSKER dyr og kan bruge flere timer på at lege med dyr, eller kigge bøger med dyr i..  

Er hun for lille til zoologisk have, eller er det helt fint? - Skal man tage madpakker med eller er der mulighed for spisning (andet end pizza, pomfritter og burger?) 

Vi bor på Vestsjælland, så det ville ikke være er problem med at tage toget, men hvad er nemmest uden for mange bus/tog skift? Odense zoo, København eller andet? ;-) 

Tusind tak på forhånd for jeres svar...  

Et årskort til zoo gælder vist både Odense, Ålborg og Kbh (det har mine forældre nemlig).
Hun kan sagtens få en rigtig god oplevelse som 19 mdr's.
Jeg ville tage toget til Valby station og derfra gå gennem Søndermarken til Kbh Zoo, der er kun et par km.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.