Zoologisk have, Go eller No Go

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
11 svar
5 synes godt om
22. april 2014

EnSødMor

Hej dejlige mødre... :-) 

Jeg har besluttet mig for at tage en tur med min datter ind til en zoologisk have, vi plejer altid at tage i legeland, svømmehal, skoven eller legepladsen i ferie og weekender, men har ALDRIG været i en zoo før, så er helt uvidende omkring det..  

Min datter er 19 måneder, ELSKER dyr og kan bruge flere timer på at lege med dyr, eller kigge bøger med dyr i..  

Er hun for lille til zoologisk have, eller er det helt fint? - Skal man tage madpakker med eller er der mulighed for spisning (andet end pizza, pomfritter og burger?) 

Vi bor på Vestsjælland, så det ville ikke være er problem med at tage toget, men hvad er nemmest uden for mange bus/tog skift? Odense zoo, København eller andet? ;-) 

Tusind tak på forhånd for jeres svar...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Røverdatter

Vi havde årskort til Odense zoo sidste år og min søn elskede det.. men må indrømme at han elsker det mere nu hvor han er to et halvt år. Så er det bare noget andet. Men god ide at tage hende med

Anmeld

22. april 2014

Bak

Jeg ved ikke, hvad der er nemmest for dig, men jeg synes bestemt ikke, det er for tidligt for hende. Hun får det jo bare på sin måde om nogle år vil hun få noget andet ud af det.
God tur!

Anmeld

22. april 2014

Masig

Vores var vist omkring 9 mdr første gang han var med i Zoo... Han fik ikke helt så meget ud af det, men blev da dejligt træt bagefter 

Da han var et år, tog vi igen i dyrepark (Randers regnskov og Ree park) og han fik meget mere ud af det denne gang... Nu forstod han hvad dyrene var, og kunne fokusere på dem...

Han er nu 21 mdr og elsker når vi går ned og kigger på hestene eller ser en hund på vejen, så glæder mig til vi skal i zoo igen, han bliver helt vild 

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt at tage hende med i zoo, tror hun vil nyde det...

Anmeld

22. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Overhovedet ikk for tidligt! Min var 1,5 sidste sommer og løb rundt og havde en fest med at se på alle dyrene i Odense er det mest burgermad der sælges, og det er i øvrigt temmelig dyrt, så en madpakke er et godt træk

Anmeld

22. april 2014

spj

Så meget GO.

Det er så hyggeligt at være i zoo. Vi har haft årskort til København zoo de sidste 4 år og vi elsker bare at være derinde.
Vores børn er blevet slæbt med derind siden de var helt små og nærmest bare sov under hele turen.
Nu er vores yngste 18 måneder og da vi var i zoo i lørdags havde han bare en fest uden lige. Han synes det var så hyggeligt.

Jeg ville nok tage madpakke med. Det plejer vi at gøre. Synes ikke rigtig der er noget for de små at spise. Vores børn elsker at vi selv har madpakke med også får vi en is derinde

Anmeld

22. april 2014

trunte89

Min datter var omkring 4 mdr første gang hun var i zoo. Siden har vi været det rigtig mange gange! Da hun var yngre var det gråspurvene der var mest spændende men har nu altid været rigtig hyggeligt alligevel vi har altid selv mad og drikke med.
Mht hvilken i skal vælge tror jeg er lidt hip som hap. I skal med et tog og en bus til begge.

Anmeld

22. april 2014

Troldemommi

Selvfølgelig skal i afsted til ZOO vil vædde med din datter vil få det helt fantastisk 

Monica 

Anmeld

22. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Afsted med jer til ZOO. Kan dog ikke fortælle, hvilken der er bedst for jer. Vi har årskort til København og børnene elsker det. Vi tager tit derind (var der i søndags) og vi har altid madpakker og drikkelse med. Derudover plejer de, at få en is derinde, hvis vejret er til det.

Anmeld

22. april 2014

Jeia

EnSødMor skriver:

Hej dejlige mødre... :-) 

Jeg har besluttet mig for at tage en tur med min datter ind til en zoologisk have, vi plejer altid at tage i legeland, svømmehal, skoven eller legepladsen i ferie og weekender, men har ALDRIG været i en zoo før, så er helt uvidende omkring det..  

Min datter er 19 måneder, ELSKER dyr og kan bruge flere timer på at lege med dyr, eller kigge bøger med dyr i..  

Er hun for lille til zoologisk have, eller er det helt fint? - Skal man tage madpakker med eller er der mulighed for spisning (andet end pizza, pomfritter og burger?) 

Vi bor på Vestsjælland, så det ville ikke være er problem med at tage toget, men hvad er nemmest uden for mange bus/tog skift? Odense zoo, København eller andet? ;-) 

Tusind tak på forhånd for jeres svar...  

Vi havde årskort til Kbh zoo dengang vi boede i kbh, tror den ældste var 9 mdr første gang vi var derinde. Han elskede at kigge på dyrene. I starten var det særligt de små dyr der var spænende. Vi var derinde flere gange om måneden, ikke altid i så lang tid. Havde næsten altid madpakke med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.