Pco og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

1234rj

Kay skriver:

Ja... jeg er lidt forvirret... har jo vist at jeg har Pco siden jeg var 18... og har også været gravid før jo... 

Men denne graviditet har jeg fået indkaldelse til at snakke med læge på hospitalet fordi jeg er gravid og har pco? 

Er ret forvirret... for 2 år siden da jeg var gravid skulle jeg ikke alt muligt... men nu skal jeg?

Andre der har skulle snakke med læge på grund af pco og graviditet?

Jeg har også pco men jeg har ikke fået noget ekstra? (Termin 9 maj) Baby er lavet på IVF, ved ikke om det ændre noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Kay

1234rj skriver:

Jeg har også pco men jeg har ikke fået noget ekstra? (Termin 9 maj) Baby er lavet på IVF, ved ikke om det ændre noget?

Ved jeg heller ikke... men det er åbenbart normalt på Herlev at man skal snakke med en læge

Anmeld

22. april 2014

Carina:-)

Kay skriver:

Så har jeg været afsted og det handlede mest om jeg tog metformin og om forholdsregler i forhold til at have pco og risiko for graviditetssukkersyge... fik målt blodtryk og hørte hjertelyd

Må man tage metformin når man er gravid?

Anmeld

22. april 2014

Kay

Carina:-) skriver:

Må man tage metformin når man er gravid?

Nej det må man nemlig ikke

Anmeld

22. april 2014

Carina:-)

Kay skriver:

Nej det må man nemlig ikke

Nååh kunne heller ikke lige forstå det ,men tænkte der måske var nye anbefalinger 

Anmeld

22. april 2014

Lililili

Jeg tog metformin til uge 8. Anbefaling fra fertelitetskliniken. 

Anmeld

24. april 2014

Kristina -

Kay skriver:

Ja... jeg er lidt forvirret... har jo vist at jeg har Pco siden jeg var 18... og har også været gravid før jo... 

Men denne graviditet har jeg fået indkaldelse til at snakke med læge på hospitalet fordi jeg er gravid og har pco? 

Er ret forvirret... for 2 år siden da jeg var gravid skulle jeg ikke alt muligt... men nu skal jeg?

Andre der har skulle snakke med læge på grund af pco og graviditet?

Hvis du ikke vil derind, så må du vel gerne sige nej tak til deres tilbud? 

Anmeld

24. april 2014

Kay

Kristina - skriver:

Hvis du ikke vil derind, så må du vel gerne sige nej tak til deres tilbud? 

Det var ikke fordi jeg ikke ville der ind... undrede mig bare over hvorfor jeg skulle der ind når jeg ikke skulle sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.