Pco og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
17 svar
5 synes godt om
22. april 2014

Kay

Ja... jeg er lidt forvirret... har jo vist at jeg har Pco siden jeg var 18... og har også været gravid før jo... 

Men denne graviditet har jeg fået indkaldelse til at snakke med læge på hospitalet fordi jeg er gravid og har pco? 

Er ret forvirret... for 2 år siden da jeg var gravid skulle jeg ikke alt muligt... men nu skal jeg?

Andre der har skulle snakke med læge på grund af pco og graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

ønskebørn74

Kay skriver:

Ja... jeg er lidt forvirret... har jo vist at jeg har Pco siden jeg var 18... og har også været gravid før jo... 

Men denne graviditet har jeg fået indkaldelse til at snakke med læge på hospitalet fordi jeg er gravid og har pco? 

Er ret forvirret... for 2 år siden da jeg var gravid skulle jeg ikke alt muligt... men nu skal jeg?

Andre der har skulle snakke med læge på grund af pco og graviditet?

Det er fordi du har meget større sandsynlighed for at udvikle svangerskabs diabetes.. 

Anmeld

22. april 2014

Kay

ønskebørn74 skriver:

Det er fordi du har meget større sandsynlighed for at udvikle svangerskabs diabetes.. 

Men det havde jeg vel også for 2 år siden?

Anmeld

22. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Men det havde jeg vel også for 2 år siden?

ja men man har ikke været lige så OBS på det tidligere

Min veninde har også fået alt muligt ekstra

Anmeld

22. april 2014

Kay

Wampires skriver:

ja men man har ikke været lige så OBS på det tidligere

Min veninde har også fået alt muligt ekstra

Oki... på den måde... virker bare så underligt at jeg som 2 gangs gravid skal en masse ekstra lige pludselig

Anmeld

22. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Kay skriver:

Oki... på den måde... virker bare så underligt at jeg som 2 gangs gravid skal en masse ekstra lige pludselig

Ja

de opdager jo hele tiden nye ting

ved ikke om du måske har ligget på grænseværdierne i første graviditet og så for en sikkerheds skyld dobbelt tjekker de dig denne gang

Anmeld

22. april 2014

Kay

Wampires skriver:

Ja

de opdager jo hele tiden nye ting

ved ikke om du måske har ligget på grænseværdierne i første graviditet og så for en sikkerheds skyld dobbelt tjekker de dig denne gang

Nej intet er forandret fra sidst... Alle tal siger Ca det samme men kan jo være deres procedurer er lavet om

Anmeld

22. april 2014

ønskebørn74

Kay skriver:

Nej intet er forandret fra sidst... Alle tal siger Ca det samme men kan jo være deres procedurer er lavet om

Er din bmi højere ved denne graviditet? 

Anmeld

22. april 2014

Kay

Så har jeg været afsted og det handlede mest om jeg tog metformin og om forholdsregler i forhold til at have pco og risiko for graviditetssukkersyge... fik målt blodtryk og hørte hjertelyd

Anmeld

22. april 2014

Kay

ønskebørn74 skriver:

Er din bmi højere ved denne graviditet? 

Lidt... men det havde ikke noget med sagen at gøre sagde han... jeg er trippel disponeret for graviditets sukkersyge og burde også havde været der inde første graviditet... det kunne han ikke lige forklare mig hvorfor jeg ik kom den gang... men det gik jo også fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.