Tænker I over brugen af jeres smartphones/tablets?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
13 svar
12 synes godt om
22. april 2014

Isabella_mor

Synes tit jeg læser at forældre lusker sig til at sidde med deres smartphones frem for at bruge tiden på børnene.! 

Jeg kan godt nikke genkendende til "jeg skal liiige se det her" eller at jeg selv  kommer til at sidde med telefonen ved spisebordet.! Og jeg har besluttet mig for, at det skal være slut. 

Jeg er alt for meget på det forkerte sted. Det kan ikke være rigtigt. Så nul mobil fra bassen kommer hjem fra børnehave til han er puttet. Og gerne længere, så der også er tid til kæresten  

join me, hvis i selv sidder med dårlig samvittighed over at jeres kostbare tid ryger direkte ud i det store internet. I får det jo ikke tilbage igen. Jeg gør hvertfald ikke.

Hvem er med mig ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

MorDk

Jeg er enig dog tænker jeg rigtig meget over det. F.eks er telefonen på lydløs og aldrig med til bords. Hvis ungerne alligevel leger kan jeg godt tjekke osv. MEN generelt er den lagt væk og bliver taget frem når de er lagt. MEN støtter dig. 100%

Anmeld

22. april 2014

stjernehimmel

Kender det ALT for godt.....

Jeg er begyndt at sætte den på lydløs, og smide den i en skuffe.....

dog er det pt svært da jeg har en far der er syg, som skal kunne komme i kontakt med mig 24/7......

Anmeld

22. april 2014

MorDk

stjernehimmel skriver:

Kender det ALT for godt.....

Jeg er begyndt at sætte den på lydløs, og smide den i en skuffe.....

dog er det pt svært da jeg har en far der er syg, som skal kunne komme i kontakt med mig 24/7......

Han kan jo ringe... så kan du slå nettet fra... og kun tage den hvis den ringer eller det er ham der ringer.

Anmeld

22. april 2014

B&J

min mobil bruger jeg kun ude stort set hvis jeg lige skal tjekke om en har ringet eller om børnehaven skulle ring osv ellers ser jeg ikke på den. og her hjemme glemmer jeg den tit

min Bærbar/ipad ja den bruger jeg når jeg kommer hjem tjekker lige hurtigt på den også ellers bruger jeg den når daniel er kommet i seng.... sådan har det altid været...

Anmeld

22. april 2014

Happiness

Vi var ude i det samme herhjemme. Og det var os begge to! Vil lavede den aftale at telefonerne var lagt væk når Lukas var hjemme og oppe. Det gik super i lang tid, dog er vi ved at falde i igen

Jeg bruger min når jeg ammer, da jeg holder styr på hvor lang tid hun spiser og hvor ofte og sådan.  (har en app) Og så kommer jeg til at liiige tjekke FB eller liiige tjekke mail. Og det har så også gjort at min mand igen er begyndt at sidde meget med sin. 

Så tror vi skal have genopfrisket reglerne herhjemme igen

Så jeg er med

Anmeld

22. april 2014

B&J

og self fordi jeg kan skrive nu er fordi jeg har en fridag hhihihihihi lyder som den helt perfekte tekst jeg skrev der oven over

Anmeld

22. april 2014

MorDk

Vi var ude i det samme herhjemme. Og det var os begge to! Vil lavede den aftale at telefonerne var lagt væk når Lukas var hjemme og oppe. Det gik super i lang tid, dog er vi ved at falde i igen

Jeg bruger min når jeg ammer, da jeg holder styr på hvor lang tid hun spiser og hvor ofte og sådan.  (har en app) Og så kommer jeg til at liiige tjekke FB eller liiige tjekke mail. Og det har så også gjort at min mand igen er begyndt at sidde meget med sin. 

Så tror vi skal have genopfrisket reglerne herhjemme igen

Så jeg er med

Det er bare SÅ vigtigt. Det med at ha tlf. og tjekke når man ammer.... åhhhh lad vær. Kig på dit barn vær til stede. Dit barn kan mærke du ikke er nærværende.

Men du er jo klar over det.... 

Anmeld

22. april 2014

stjernehimmel

MorDk skriver:

Han kan jo ringe... så kan du slå nettet fra... og kun tage den hvis den ringer eller det er ham der ringer.

Doh.... Det havde jeg faktisk helt svedt ud at jeg kan...

vis det man kalder at gå med hovedet under armen ;-) 

Anmeld

22. april 2014

MorDk

stjernehimmel skriver:

Doh.... Det havde jeg faktisk helt svedt ud at jeg kan...

vis det man kalder at gå med hovedet under armen ;-) 

Griner.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.