I tvivl om dåbsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

BabyMus

Yurie skriver:

Jeg skal til dåb her i juni, så jeg leder jo efter gave, og så fandt jeg den her.. Og ville bare høre hvad I mener om den.

Så hvad synes I om den her sparebøsse?

http://www.amazon.co.uk/Baby-Noahs-Resin-Train-Money/dp/B009CV6XT0/ref=lh_ni_t?ie=UTF8&psc=1&smid=A29PZU59J4EWWH

Ej jeg synes også den er vildt sød! Ville også klart hellere have noget der er lidt anderledes end det sædvanlige sølv dims!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

hekran

Den er fin, men jeg ville personligt ikke købe en gave fra nettet, hvis de pludselig står med to sparebøsser og skal bytte den ene. Det er ikke lige så nemt, hvis den er købt over nettet fra et andet land

Anmeld

22. april 2014

lineog4

Ikke min stil og elsker alt anderledes, men synes faktisk ikke den er anderledes end noget jeg har set i samme stil...

Kan godt forstå ideen med noget man har længe og er særligt, men vil så sige den sparebøsse er til småbørn og ikke alle præteen på 11 ville have den stående på sit værelse - så ved ikke hvor meget langtidseffekt der er i den. 

Anmeld

22. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg synes ikke om den som en dåbsgave. Men nu kender jeg heller ikke forældrene som skal modtage den. Er de til det specielle og utraditonelle vil den nok passe perfekt.

Anmeld

22. april 2014

TNBC

BabyMus skriver:

Ej jeg synes også den er vildt sød! Ville også klart hellere have noget der er lidt anderledes end det sædvanlige sølv dims!

Nemlig. Og den skal jo også vise at den er fra mig, og jeg synes bare de alm. Sølv er så.. kedelige. Det er dem alle giver. 

Anmeld

22. april 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg er VILD med den 

Anmeld

22. april 2014

TNBC

hekran skriver:

Den er fin, men jeg ville personligt ikke købe en gave fra nettet, hvis de pludselig står med to sparebøsser og skal bytte den ene. Det er ikke lige så nemt, hvis den er købt over nettet fra et andet land

Det er  en irisk familie, så det er ikke så langt væk. 

Men lige det her har jeg bare kigget på, fordi jeg ikke har bil og mulighed for at køre til en guldsmed. 

Anmeld

22. april 2014

TNBC

MoarHvidovre skriver:

Jeg synes ikke om den som en dåbsgave. Men nu kender jeg heller ikke forældrene som skal modtage den. Er de til det specielle og utraditonelle vil den nok passe perfekt.

Det er kun en del af gaven. Hun får også en halskæde med en engel der holder hendes fødselssten.

Og gaven skal ligesom udstråle mig og jeg er bare anderledes.

Anmeld

22. april 2014

TNBC

Omsorgsgiver skriver:

Jeg er VILD med den 

Vil du blive glad for den i dåbsgave til en pige?

Anmeld

22. april 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Yurie skriver:

Vil du blive glad for den i dåbsgave til en pige?

Helt sikkert  Den er simpelthen så kær 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.