I tvivl om dåbsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
20 svar
6 synes godt om
21. april 2014

TNBC

Jeg skal til dåb her i juni, så jeg leder jo efter gave, og så fandt jeg den her.. Og ville bare høre hvad I mener om den.

Så hvad synes I om den her sparebøsse?

http://www.amazon.co.uk/Baby-Noahs-Resin-Train-Money/dp/B009CV6XT0/ref=lh_ni_t?ie=UTF8&psc=1&smid=A29PZU59J4EWWH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

PernilleogLouis

Ikke lige min stil

Anmeld

21. april 2014

Købmagerkonen

Yurie skriver:

Jeg skal til dåb her i juni, så jeg leder jo efter gave, og så fandt jeg den her.. Og ville bare høre hvad I mener om den.

http://www.amazon.co.uk/Baby-Noahs-Resin-Train-Money/dp/B009CV6XT0/ref=lh_ni_t?ie=UTF8&psc=1&smid=A29PZU59J4EWWH

Det kommer jo helt an på hvad barnets forældre er til. Personligt er det dog ikke min stil, og ville kun købe den hvis jeg vidste der var noget forældrene kunne lide

Anmeld

21. april 2014

TNBC

FruOlsen skriver:

Det kommer jo helt an på hvad barnets forældre er til. Personligt er det dog ikke min stil, og ville kun købe den hvis jeg vidste der var noget forældrene kunne lide

Ind til videre har jeg ramt meget godt.

Jeg kan godt li den, fordi den er anderledes end andre sparebøsser man får til barnedåb og sådan noget.

Men det er derfor at jeg er i tvivl.

Anmeld

21. april 2014

Mama85

Yurie skriver:

Ikke min stil- men måske forældrenes? 

Anmeld

21. april 2014

Troldemommi

Yurie skriver:

Ind til videre har jeg ramt meget godt.

Jeg kan godt li den, fordi den er anderledes end andre sparebøsser man får til barnedåb og sådan noget.

Men det er derfor at jeg er i tvivl.

Jeg syntes den er sød 

Anmeld

21. april 2014

TNBC

Troldemommi skriver:

Jeg syntes den er sød 

Yeah endelig en der synes den er sød.

Jeg kan godt li at det ikke er en sparegris der ligner alle de andre, så hun kan huske mig.

Og jeg håber da at forældrene synes den er sød.  

Anmeld

21. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes den er helt vildt sød. Jeg kan bedst lide ting der er lidt anderledes end alt det sædvanlige. Specielt i dåbsgave vil jeg selv synes det er lidt kedeligt at få de sædvanlige ting. Jeg synes den passer rigtig godt til lejligheden.

Men som andre skriver kommer det nok lidt an på forældrene. Til min mands brors søn gav vi selv en Rolls Royce sparebøsse netop fordi den er lidt anderledes. De syntes heldigvis også godt om den.

Anmeld

21. april 2014

TNBC

SDD skriver:

Jeg synes den er helt vildt sød. Jeg kan bedst lide ting der er lidt anderledes end alt det sædvanlige. Specielt i dåbsgave vil jeg selv synes det er lidt kedeligt at få de sædvanlige ting. Jeg synes den passer rigtig godt til lejligheden.

Men som andre skriver kommer det nok lidt an på forældrene. Til min mands brors søn gav vi selv en Rolls Royce sparebøsse netop fordi den er lidt anderledes. De syntes heldigvis også godt om den.

Jeg kan også godt li at det er lidt anderledes. (For jeg er anderledes)

De er ret large omkring tingene vil jeg sige, og de ting pigen har af tøj, er meget forskelligt.. Hun har ikke rigtig nogle ting endnu, da hun kun er 2måneder.

Men hun får også en halskæde med fødselssten med en engel.

Men jeg tror det bliver den, fordi jeg gider ikke bare købe en af de almindelige sølvsparebøsser...(For kedeligt.)

Anmeld

21. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Yurie skriver:

Du spørg og jeg svarer - hudløst ærligt  Synes ikke om den...- minder mig om en figur købt i Brugsen  Men, men derfor kan den jo sagtens falde i modtagerens smag !! God dåb 

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.