grinny skriver:
Rart at man ikke bliver nulstillet 
Ja den var regelmæssig allerede efter første cyklus
Så der er heldigvis intet problem der, men det ville nu være meget rart lige at blive tjekket op på 
Hvis jeg var dig ville jeg bede om tjek ved gynækolog. Ikke fordi der er noget galt, men fordi du så kan få ro (i et oar minutter).
Tror uden at vide det, men når man har mistet et barn så er troen på man nogen sinde skal stå med et levende barn så uendelig lille, og før man er gravid igen er man sikker på ens underliv er ødelagt. Jeg fik tjekket for nedfalden livmoder af to omgange, havde en styrtblødning hvor jeg troede det var slut med mit underliv og kom til akut scanning på gynækologisk som viste massiv ægløsning (aldrig hørt noget lignende og kunne intet positivt se i det for hvad om det så var resten af mine æg), og jeg fim bagefter endnu en styrtblødning så jeg besvimede - tænk hvad psyken kan gøre ved kroppen.
vil slet ikke begynde fortælle hvilke tanker det så kom da jeg blev gravid 
Men mit råd til alle der bliver gravide igen er at bede om alle undersøgelser der kan give ro også selvom man måske opleves hysterisk. Så spørg om du ikke kan få henvisning til gynækolog, så kender du også en når du forhåbentlig meget snart skal have en tryghedsscanning 
Anmeld