Jeg kender mange der har fået den. min 5 personer, hvor 4 personer er tilbage til deres gamle kroppe. den sidste fik sin ønskede krop ved at holde træning og sund kost.
Den hjalp den første tid og de tabte meget, så meget at de skulle til at have operationer for at få overskydende hud væk, men de skulle lige tabe lidt mere, men i stedet gik det den anden vej og kiloene kom snigende. det er omkring 5 år siden de har fået dem, og ja desværre er det ikke til at se at de har fået operationen lavet.
Hvis du skal have den skal du lytte godt til deres råd og vejledning om hvad der skal gøres efter operationen og vide at det nok er noget du skal følge resten af dit liv. de personer jeg kender fulgte det til at starte med, men da de var kommet godt ned i vægt stoppede de for nu var de nogenlunde tilfreds også kom det sidste jo nok. så du skal finde ud af om det er noget du vil leve med resten af livet, altså det der skal gøres fremadrettet ellers vil det være spild. så vil du komme til at leve med bivirkningerne, men muligvis uden den ønskede vægttab. det kan også være du er en af de heldige, men ja jeg har desværre ikke set noget godt ud af det.
Anmeld