Hvordan laves en pige????? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

-Sigrid-

lineog4 skriver:

Altså jeg har hørt man ikke skal få orgasme fordi man så er mere våd og så kan de hurtige drenge celler bedre komme først eller var det omvendt at de tunge langsomme piger kommer bedst frem med orgasme 

Har to af hver og aner ikke hvad der gjorde tricket, men med Liam skulle det efter alle myter have endt med en pige og han er meget maskulin 

Næsten rigtigt, man kommer med en basisk væske (ligesom sæd), og der kan herrerne bedre klare sig i og så kommer ægget længere ned under orgasmen, så der er kortere vej til ægget, og det kan herrerne godt lide, for de skulle være sprintere. Damerne skulle være mere udholdende og udkonkurrere herrerne på de længere distancer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Rikke S

Anonym skriver:

Misforstå mig nu ikke, får vi en dreng bliver jeg også oven ud lykkelig, vi har 3 gæve gutter og vil gerne lave en 4. for at gøre vores familie "hel"

Nu sidder vi så og snakker, lidt for sjov, navne, og pigenavnet har været på plads siden vi ventede os første gang

Så det store spørgsmål, hvordan laver man piger?
(Eller hvordan laver min mand en pige :p)

Hvis myterne holdt stik (både dem med at ligge i missionær, gøre det 3 dage inden ægløsning, undgå at komme (som pige) og lade være med at have sex igen før efter ægløsning), havde alle mine 3 drenge været piger

Anmeld

21. april 2014

Maria-s

Har du tjekket den kinesiske kalender ud? 

Anmeld

21. april 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vi har prøvet den med ringen overdens håndledet og den siger to drenge og en pige. Vi har drengene og arbejder på nå 3 så ved ikke endnu om dem holder stik

Anmeld

21. april 2014

lineog4

-Sigrid- skriver:

Næsten rigtigt, man kommer med en basisk væske (ligesom sæd), og der kan herrerne bedre klare sig i og så kommer ægget længere ned under orgasmen, så der er kortere vej til ægget, og det kan herrerne godt lide, for de skulle være sprintere. Damerne skulle være mere udholdende og udkonkurrere herrerne på de længere distancer 

Det holdt så ikke hos mig, da mine to piger så skulle have været drenge og en af mine drenge en pige 

Anmeld

21. april 2014

-Sigrid-

lineog4 skriver:

Det holdt så ikke hos mig, da mine to piger så skulle have været drenge og en af mine drenge en pige 

Jeg tror også bare det er ammestuehistorier baseret på 1% fakta eller noget i den stil 

Anmeld

22. april 2014

Student

Hej allesammen!

Jeg er i gang med at skrive mit eksamensprojekt, der jeg undersøger ufrivillig barnløshed. Jeg ville være meget taknemmelig hvis du som er en kvinde i denne situation, vil tage dig tid til at besvare et par spørgsmål. Undersøgelsen er anonym og vil kun vises statistisk i lagkagemodeller. Jeg takker på forhånd for jeres hjælp Mvh My

Link til spørgeskema:

https://docs.google.com/forms/d/16CJjb7GDYt69KVDsrIw9LFQYcHuzCq6RfLj9_EkHJgk/viewform

Anmeld

22. april 2014

Anonym

Maria-s skriver:

Har du tjekket den kinesiske kalender ud? 

Jeg læser altid at alle synes den passer, men det gør den desværre ikke på de to drenge jeg har  Den ældste skulle være en pige ifølge kalenderen, men begge er drenge.

Ikke at jeg troede på det - men det er da en meget sjov leg.

Vi har en nr. 3 på vej så vi må se om vi også ender med 3 drenge. Jeg tror nu mest på tilfældigheder, men har læst at manden kan arve at have sæd med flest pige- eller drengeceller, så hvis manden f.eks. har mange brødre så vil han muligvis også selv lave flest drenge.

Anmeld

22. april 2014

modesty

Anonym skriver:

Misforstå mig nu ikke, får vi en dreng bliver jeg også oven ud lykkelig, vi har 3 gæve gutter og vil gerne lave en 4. for at gøre vores familie "hel"

Nu sidder vi så og snakker, lidt for sjov, navne, og pigenavnet har været på plads siden vi ventede os første gang

Så det store spørgsmål, hvordan laver man piger?
(Eller hvordan laver min mand en pige :p)

Find en mand der producerer pigeceller. Det er nok det råd med størst succesgaranti.

Anmeld

22. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mit råd er, at sende manden til Sjælland (eller bare en anden landsdel end der hvor man bor) for at arbejde. 
Min lille pige, der ikke lige var planlagt, blev nemlig undfanget mens faderen var på Sjælland for at arbejde, så vi så kun hinanden i weekenderne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.