Hvordan laves en pige????? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

Dr. House

Misforstå mig nu ikke, får vi en dreng bliver jeg også oven ud lykkelig, vi har 3 gæve gutter og vil gerne lave en 4. for at gøre vores familie "hel"

Nu sidder vi så og snakker, lidt for sjov, navne, og pigenavnet har været på plads siden vi ventede os første gang

Så det store spørgsmål, hvordan laver man piger?
(Eller hvordan laver min mand en pige :p)

Jeg har hørt en enkelt myte:

Ingen orgasme en måned før PB, en orgasme ændre Ph-niveauet, og så er der bedre chance for drengebørn.

Vi ville gerne have en dreng, og vi gjorde det modsatte, og ud kom sørme også en lille dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Maja91

Spændene med forskellige myter men hvor længe gik der så før i havde Bingo med drengen ?

Anmeld

20. april 2014

Carina:-)

Jeg har fået skiftevis drenge og piger ,og aner ikke hvordan eller hvad vi har gjort anderledes de gange vi har fået piger

Anmeld

20. april 2014

hekran

Vores pige var en upser, de tre drenge var planlagte. Så det bliver svært at planlægge en pige efter vores erfaring

Anmeld

20. april 2014

VIPpigen

Vi har en pige, og venter en dreng til sommer....

Ehh, det eneste jeg ved er at jeg havde ikke sex med manden op til æggeløsning... Min æggeløsning faldt lige inden jeg skulle til begravelse ved en skolevenindes mor (anede så ikke på det tidspunkt hvornår min æl faldt).

men ved med sikkerhed at vi ikke havde sex 4-5 dage inden æl, det tog bare rigtig hårdt at jeg måtte læse hendes mor var død, og oven i købet på datterens fødselsdag

Lillebror er ikke planlagt, og lavet på P-piller, så her må konklusionen være at planlagte børn (vi vidste chancen var der for at lave vores datter, da vi ikke brugte noget) bliver piger, og ikke planlagte bliver drenge herhjemme

Anmeld

20. april 2014

AnnaK89

Jeg venter den 3. pige og vi havde sex nogle dage før æl her ved nr. 3, da manden arbejdede på Sjælland og var kun hjemme i weekenderne på det tidspunkt

Anmeld

20. april 2014

majba

Anonym skriver:

Misforstå mig nu ikke, får vi en dreng bliver jeg også oven ud lykkelig, vi har 3 gæve gutter og vil gerne lave en 4. for at gøre vores familie "hel"

Nu sidder vi så og snakker, lidt for sjov, navne, og pigenavnet har været på plads siden vi ventede os første gang

Så det store spørgsmål, hvordan laver man piger?
(Eller hvordan laver min mand en pige :p)

Celledeling ;-)

Anmeld

20. april 2014

Maja!

begge gange har vi gjort det samme (sex hver dag i perioden for æl) og første gang fik vi en pige og nu venter vi en dreng.. så jeg melder pas!

Held og lykke  

Anmeld

20. april 2014

misslea

Jeg har en datter, og endnu en pige er på vej...!! Så vi burde jo være eksperter 

Men vil sige, at alle myter på ingen måde har passet på os, for så ville vi sidde med to drenge istedet for to tøser!!! 

Så jeg tror ikke rigtig på noget Af det, må jeg indrømme 

Meeeeen..... I er jo åbenbart verdensmestre i at lave drenge, så I skal vel bare variere jer lidt næste  gang... Heheh

Anmeld

20. april 2014

et-ønske

Jeg har en pige og venter nr 2 & 3 - har desværre ingen opskrift, den første er "hjemme" og nr 2&3 er IUI
Men jeg har hørt at man "dræber" drenge-sædceller med intimsæbe aner ikke om det passer, men jeg bruger det og har gjort det i flere år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.