Ferie med baby på 3 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

-Milla-

Nu er der ikke længe til.

Andre der vil dele erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

Maja_4000

Ingen erfaringer ville bare ønske god tur og sige at jeg er dybt misundelig!

Mine forældre var i Portugal med mig da jeg var 1,5 måned (så det er snart 25 år siden ), det var dog ikke badeferie, min far skulle arbejde men det gik også rigtig godt og uden problemer hehe

Så vil jeg anbefale at I tjekker om der er en Lidl eller anden butik i nærheden som forhandler et mærke bleer som I kender.. Der er ret tit parfume og alt mulig andet lort (haha) i udenlandske bleer

Anmeld

18. maj 2014

-Milla-

Maja_4000 skriver:

Ingen erfaringer ville bare ønske god tur og sige at jeg er dybt misundelig!

Mine forældre var i Portugal med mig da jeg var 1,5 måned (så det er snart 25 år siden ), det var dog ikke badeferie, min far skulle arbejde men det gik også rigtig godt og uden problemer hehe

Så vil jeg anbefale at I tjekker om der er en Lidl eller anden butik i nærheden som forhandler et mærke bleer som I kender.. Der er ret tit parfume og alt mulig andet lort (haha) i udenlandske bleer

Mange tak for dit svar.

Ja, det kunne godt være vi skulle det for vores datter er en rigtig "skideprinsesse" og bruger mange bleer.
Jeg synes lige vi har købt og vupti, så er der næsten ikke flere hehe

Anmeld

18. maj 2014

Maja_4000

-Milla- skriver:

Mange tak for dit svar.

Ja, det kunne godt være vi skulle det for vores datter er en rigtig "skideprinsesse" og bruger mange bleer.
Jeg synes lige vi har købt og vupti, så er der næsten ikke flere hehe

Ja, og de fylder jo ret meget vi var på Mallorca i september (vores datter var så knap 3 år ) og vi købte bleer i Lidl dernede.. De var fuldkommen magen til dem herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.