Hvad synes I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
21 svar
14 synes godt om
20. april 2014

Lullaby

Sagen er den, at vores ældste datter har favorittøj. Korte shorts, strømpebukser/leggins og så er der 1-3 bluser som hun gerne vil have på. Hver dag lægger hun det i vaskemaskinen efter brug og hver morgen er det tørt og så tager hun det på igen. Nogle dage har hun det samme tøj på 3 dage i træk. Jeg har det sådan, at det er ok, det bliver jo vasket. Men min mand er meget obs på de signaler det sender. Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

PernilleogLouis

Det ville jeg syns var okay - det er jo vasket så det er ik fordi hun går og er beskidt

Anmeld

20. april 2014

esioul

Lullaby skriver:

Sagen er den, at vores ældste datter har favorittøj. Korte shorts, strømpebukser/leggins og så er der 1-3 bluser som hun gerne vil have på. Hver dag lægger hun det i vaskemaskinen efter brug og hver morgen er det tørt og så tager hun det på igen. Nogle dage har hun det samme tøj på 3 dage i træk. Jeg har det sådan, at det er ok, det bliver jo vasket. Men min mand er meget obs på de signaler det sender. Hvad synes I?

Jeg havde nok købt nogle flere shorts og leggins, så det varierer lidt hvilke det bliver.

Anmeld

20. april 2014

Patriark

Lullaby skriver:

Hvor gammel er hun? Og bliver tøjet rent faktisk vasket hver dag?

Anmeld

20. april 2014

Lullaby

esioul skriver:

Jeg havde nok købt nogle flere shorts og leggins, så det varierer lidt hvilke det bliver.

Det nytter ikke noget. Hun har skuffen fuld af seje shorts og bluser men hun vil ikke have andet på..

Et par hvide og et par sorte shorts.

Anmeld

20. april 2014

Lullaby

Patriark skriver:

Hvor gammel er hun? Og bliver tøjet rent faktisk vasket hver dag?

Hun er 9. Ja det er mig der vasker det så det ved jeg.

Anmeld

20. april 2014

Lullaby

PernilleogLouis skriver:

Det ville jeg syns var okay - det er jo vasket så det er ik fordi hun går og er beskidt

Anmeld

20. april 2014

CaWi

Lullaby skriver:

Selvom det jo er rent, og egentlig ingen betydning har, så er jeg nok lidt tilbøjelig at tænke som din mand.
Jeg ville bestemt heller ikke synes det var fedt, hvis folk troede at vi ikke havde råd, til at købe tøj til vores barn, og de kan jo ikke se det har været vasket, med mindre det virkeligt var snavset.
Hvor gammel er hun?
Kan man forklare hende, at man ikke kan gå i det samme tøj så mange dage i træk?
Eller skal man simpelthen bestemme hvad hun skal have på?

Anmeld

20. april 2014

Lullaby

CAWI skriver:

Selvom det jo er rent, og egentlig ingen betydning har, så er jeg nok lidt tilbøjelig at tænke som din mand.
Jeg ville bestemt heller ikke synes det var fedt, hvis folk troede at vi ikke havde råd, til at købe tøj til vores barn, og de kan jo ikke se det har været vasket, med mindre det virkeligt var snavset.
Hvor gammel er hun?
Kan man forklare hende, at man ikke kan gå i det samme tøj så mange dage i træk?

Hun er 9 år. Puh.. det med at bestemme over hendes tøj vil jeg nødigt. Begge mine unger, har fra de var 5 år, selv fået lov til at bestemme over deres tøj. Selvfølgelig mig som det overordnede men det har kun været på baggrund af årstiderne osv. Min mand har sagt det til hende men som hun selv siger, jeg er da ligeglad mor, det er jo rent. Det kan jeg godt have det svært med at sige nej til.. puh..

Anmeld

20. april 2014

Lullaby

CAWI skriver:

Hvor gammel er hun?

Hov forresten, glemte at tilføje at oftest er det møgbeskidt da hun er en pige der klatrer i træer, leger vilde lege og er med på den værste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.