Hvilken vaskepulver anbefaler I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.008 visninger
21 svar
10 synes godt om
19. april 2014

flowerpot3

Hejså,

Herhjemme bruger vi Neutral og det har vi gjort i flere år. Jeg overvejer dog at skifte til et andet mærke da både jeg og mine  børn er begyndt at få små knopper på armerne og se om dette skift gør noget (godt) for huden. Så piger; hvilken vaskepulver anbefaler I? Det er vigtigt at den er uden allergene og evt også skånsom ved miljøet. På forhånd tak y

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Billemyre

Jeg vil uden tøven anbefale Ecoballs.
Du kan læse om dem (og bestille) her:
http://helsebasen.dk/product/ecoballs-150-til-150- vaske-i-vaskemaskinen-1978/

Det er et fantastisk produkt.
Min mand og jeg har brugt det et par år og det virker! (Vi har endnu ikke skullet købe nye refill-kugler - dvs. vi har brugt 130,- på "vaskepulver" i de seneste to år.)
Det tager også pletter i lige så høj grad som alt andet almindeligt vaskepulver/-middel, plus at man får en tube pletfjerner med i købet... det gjorde vi i hvert fald

Anmeld

20. april 2014

bvk

Vi bruger grønne balance fra euro spar/super Best. .

Det er ok for miljøet og astma og allergi mærket mv.  (Derudover er det titel på tilbud)

Anmeld

20. april 2014

ano14316

flowerpot3 skriver:

Hejså,

Herhjemme bruger vi Neutral og det har vi gjort i flere år. Jeg overvejer dog at skifte til et andet mærke da både jeg og mine  børn er begyndt at få små knopper på armerne og se om dette skift gør noget (godt) for huden. Så piger; hvilken vaskepulver anbefaler I? Det er vigtigt at den er uden allergene og evt også skånsom ved miljøet. På forhånd tak y

Vi bruger änglamark..
Det synes jeg er rigtig godt og vasker bedre end neutral... Jeg synes også neutral kan være lidt hårdt ved tøjet og det synes jeg ikke änglamark er...

Det er lidt dyrer men er ofte på tilbud og det er dræbt o brug..

Anmeld

20. april 2014

Mimic

flowerpot3 skriver:

Hejså,

Vi bruger den helt billige "Budget" fra Bilka eller Føtex, den er parfumefri og koster kun 21 kr. for 2 kg (mener jeg)

Anmeld

20. april 2014

B&J

flowerpot3 skriver:

Hejså,

den bruger vi også uden problemer og har gjord altid...

det er ikke loppe bid hvis i har dyr?

for det er da surt hvis det er vaskepulveret

Anmeld

20. april 2014

Joerg2

Billemyre skriver:

Min mand og jeg har brugt det et par år og det virker! (Vi har endnu ikke skullet købe nye refill-kugler - dvs. vi har brugt 130,- på "vaskepulver" i de seneste to år.)
Det tager også pletter i lige så høj grad som alt andet almindeligt vaskepulver/-middel, plus at man får en tube pletfjerner med i købet... det gjorde vi i hvert fald

Det lyder smart! Bruger du skyllemiddel ved siden af?

Anmeld

20. april 2014

Lililili

Rema's eget mærke. Allergivenligt og uden parafume. 

Anmeld

20. april 2014

Billemyre

Joerg2 skriver:

Det lyder smart! Bruger du skyllemiddel ved siden af?

Nej, det gør jeg ikke.
Jeg ved ikke om man kan (det kan jo være, det har en eller anden virkning på de der kugler, hvis man bruger det), meeeen det må man kunne finde ud af hvis det er

Det er i hvert fald super godt - både for mennesker og miljø (og pengepungen )

Anmeld

20. april 2014

tarkoflen

Billemyre skriver:

Må jeg lige høre dig om det virkelig også tager pletter og svedlugt? Det lyder jo næsten for godt til at være sandt vi har en datter og det giver jo en del pletter og jeg gad da godt slippe for at bruge vanish og andet og bare bruge sådan nogle bolde

Til ts:
Vi bruger oftest levevis fra Føtex/Bilka/netto og det fungerer rigtig fint for os. Til pletter bruger vi dog vanish, som trods det hidsige ydre også er allergimærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.