Er jeg for hysterisk ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

Slettet

Tanja.. skriver:

Flot  Mne problematisk hvis han skal starte i vuggestue og ikke kan spise andet end bryst  Men du havde vel mulighed for at gå hjemme længere end 11 -12 mdr .

Ja for jeg er studerende og fødte ham 6 august og skulle starte i skole igen i september året efter, men det betød jo så også at der kun var en måned at skifte fra bryst til mad og det var hårdt!
Jeg fik to omgange pillekure som skulle stoppe min mælk og de havde ingen effekt. Fordi Janus var og altid havde været så bestemt på kun at ville have bryst foreslog min sp. en kold tyrker som den bedste løsning og det var forfærdeligt, Janus og jeg græd om kap -det var hårdt at skulle sige nej til bryst når drengen var så ulykkelig og jeg inderst inde ikke selv havde lyst til at stoppe med at amme, det var meget nemmere med min datter som selv var nysgerrig efter at spise fast føde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Mca<3

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Ja for jeg er studerende og fødte ham 6 august og skulle starte i skole igen i september året efter, men det betød jo så også at der kun var en måned at skifte fra bryst til mad og det var hårdt!
Jeg fik to omgange pillekure som skulle stoppe min mælk og de havde ingen effekt. Fordi Janus var og altid havde været så bestemt på kun at ville have bryst foreslog min sp. en kold tyrker som den bedste løsning og det var forfærdeligt, Janus og jeg græd om kap -det var hårdt at skulle sige nej til bryst når drengen var så ulykkelig og jeg inderst inde ikke selv havde lyst til at stoppe med at amme, det var meget nemmere med min datter som selv var nysgerrig efter at spise fast føde...

Uha ja det lyder godt nok ikke som en sjov tid ,, Lettere hvis det bare havde været hygge amning ,,,  Men han kom sig ??  Ærgeligt at du så ikke kunne fortsætte med lidt hygge amning , men det var vel enten eller

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Tanja.. skriver:

Uha ja det lyder godt nok ikke som en sjov tid ,, Lettere hvis det bare havde været hygge amning ,,,  Men han kom sig ??  Ærgeligt at du så ikke kunne fortsætte med lidt hygge amning , men det var vel enten eller

Ja det var desværre enten eller fordi han var så viljefast
Jamen efter et par hårde dage blev han jo sulten og så måtte vi stille og roligt finde spændende ting som godt kunne gå an, når det nu ikke kunne være anderledes

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Ja det var desværre enten eller fordi han var så viljefast
Jamen efter et par hårde dage blev han jo sulten og så måtte vi stille og roligt finde spændende ting som godt kunne gå an, når det nu ikke kunne være anderledes

He he he de se sgi stædige de små pus ,,,   De ved godt hva de vil her i livet

Anmeld

10. august 2009

Nanna1985

Jeg tager det meget afslappet.. Gider ikke panikke over det

Anmeld

10. august 2009

AstridM

Jeg har en veninde der arbejder med det og hun siger det er alt for vildt blæst op i medierne.
Hun siger at man skal bare bruge almen tankeomgang og man kan ikke stoppe alt for at sidde og håbe den ikke kommer. Du kan lade være med at besøge/omgåes folk der har været ude og rejse til feks usa, østen, og mellem/syd amerika.
Du skal vaske hænder ofte og ellers sund fornuft. Om ungerne får den har ikke noget med om de bliver ammet eller ej at gøre.

Den er luftbåren og de bliver smittet hvis de bliver udsat for den.

Faktisk er der død færre af denne her end ved en normal influinza omgang i efteråret. Grunden til den blæses op er at den er meget smitsom, og rammer alle.

Anmeld

10. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Nu vil jeg ikke bruge ordet hysterisk, da du er en mor der elsker sit barn og derfor helt naturligt bliver bekymret.
Nu er jeg kun uddannet farmakonom og derfor kun medicinkyndig og ikke sygdomskyndig, men jeg vil dog vove den påstand at svineinfluenzaen ikke er mere farlig end almindelig influenza og at din frygt er større end nødvendig.
Stress er faktisk mere farlig end svineinfluenza så jeg ville tage det helt roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.