Er jeg for hysterisk ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. august 2009

Mca<3

Svine influenzaen tænker jeg på ..

Den er jo ikke god at få for de små under 2 år   Jeg er også den lidt nervøse type der let bliver grebet af stemningen ..

Af den grund vil jeg ikke begynde at tilbyde Alex fast føde mere end den ene gang om dagen da jeg syntes det er bedre han bliver ammet fuldt ud hvis den skulle komme ,,
Jeg tænker han så er bedre rustet ..
Var han fyldt 6 mdr ville han self. ryge på fast kost   Vil ikke sulte ham  Tænker i andre over det ??  
Vil lige sige Alexander lige er fyldt 4 mdr og jeg har rigeligt med mælk til ham .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

lonemus

Tanja.. skriver:

Den er jo ikke god at få for de små under 2 år   Jeg er også den lidt nervøse type der let bliver grebet af stemningen ..

Af den grund vil jeg ikke begynde at tilbyde Alex fast føde mere end den ene gang om dagen da jeg syntes det er bedre han bliver ammet fuldt ud hvis den skulle komme ,,
Var han fyldt 6 mdr ville han self. ryge på fast kost   Vil ikke sulte ham  Tænker i andre over det ??  
Vil lige sige Alexander lige er fyldt 4 mdr og jeg har rigeligt med mælk til ham .

Forstår din frygt, men tror du skal tage det stille og roligt....den her influenza er kørt atlt for højt op - det siger lægerne osse

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

lonemus skriver:

Forstår din frygt, men tror du skal tage det stille og roligt....den her influenza er kørt atlt for højt op - det siger lægerne osse

Årh jeg hader hende lægen der er fortaler for det hele på tv ,, Føler hun prøver at tysse det ned  he he ,, det er nok bare mig..  

Anmeld

10. august 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kan godt forstå at sundhedsstyrelsen tysser det ned for det er en influenza.... ikke pest......  så selvfølgelig skal man tage de almindelige forholdsregler.... der er ingen spædbørn der har godt af at få influenza.... hverken den ene eller anden salgs :0)

mht. fast føde så anbefaler man jo at børn ammes eller kun får mælk til de er 6 mdr. så hvis han ikke viser behov for ekstra så er det da helt fint at vente :0)

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Tanja.. skriver:

Årh jeg hader hende lægen der er fortaler for det hele på tv ,, Føler hun prøver at tysse det ned  he he ,, det er nok bare mig..  

Det er min egen læge jeg har talt med + en vagtlæge

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Tanja.. skriver:

Jeg ved ikke om du er hysterisk eller ej, min kommentar er mht. amningen.. Jeg ammede mig søn 100% til han blev et år og der var ingen problemer i det, så hvis du har mælk nok og han vokser fint synes jeg bare at du skal amme på livet løs, hvis det er dét du har mest lyst til

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Jeg ved ikke om du er hysterisk eller ej, min kommentar er mht. amningen.. Jeg ammede mig søn 100% til han blev et år og der var ingen problemer i det, så hvis du har mælk nok og han vokser fint synes jeg bare at du skal amme på livet løs, hvis det er dét du har mest lyst til

Syntes det er dejligt nemt og hyggeligt  Vil savne det når det er slut  Han er mit sidste barn ,,, Fik han ikke andet end bryst i 12 mdr el hva ???

Anmeld

10. august 2009

Slettet

Tanja.. skriver:

Syntes det er dejligt nemt og hyggeligt  Vil savne det når det er slut  Han er mit sidste barn ,,, Fik han ikke andet end bryst i 12 mdr el hva ???

Nej han nægtede og da der ikke var noget problem i det, så var det jo så let  Han brugte heller ikke sut og ville ikke ta´ en flaske (Var der nogen der sagde "mors dreng"? ) Min sp sagde, at det var helt i orden, vi skulle bare have ham igang med lidt fast føde når han blev et år... Og det sagde hun på trods af, at hun selv havde ammet sin yngste 100% de første 16 mdr.

Anmeld

10. august 2009

tumle81

Tanja.. skriver:

Det tænker jeg også, KUN bryst i det første år???
Hvad er grunden til det, hvis jeg må spørge??

Kathrina 28+6

Anmeld

10. august 2009

Mca<3

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Nej han nægtede og da der ikke var noget problem i det, så var det jo så let  Han brugte heller ikke sut og ville ikke ta´ en flaske (Var der nogen der sagde "mors dreng"? ) Min sp sagde, at det var helt i orden, vi skulle bare have ham igang med lidt fast føde når han blev et år... Og det sagde hun på trods af, at hun selv havde ammet sin yngste 100% de første 16 mdr.

Flot  Mne problematisk hvis han skal starte i vuggestue og ikke kan spise andet end bryst  Men du havde vel mulighed for at gå hjemme længere end 11 -12 mdr .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.