2 ens graviditeter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

Anonym trådstarter

misslea skriver:

2 graviditeter kan sagtens være ens!!! Det har mine i hvert fald været!! 

Både de første symptomer og graviditeten generelt har været stort set identiske!!! Det har nærmest været som at få dejavu 

Så ja - graviditeter kan virkelig godt ligne hinanden rigtig meget!!

når jeg sidder og kigger i mine to vandrejournaler, er det næsten uhyggeligt, at der stort set står det samme i dem. Både med mål, vægt, kommentare osv... Heheh

nu har jeg en uge til termin, så nu er det spændende at se, om fødslerne også bliver rigtig ens 

Dejligt at høre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2014

Monski

Anonym skriver:

Kan 2 graviditeter godt være ens?? Og symptomerne på en graviditet? Dengang jeg blev gravid med min datter havde jeg overhovedet ingen symptomer. Det var først da jeg testede positivt at jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Vi prøver at blive gravide igen og risikoen for at jeg ikke er gravid er der jo selvfølgelig men kan det også være at det er fordi jeg ingen symptomer har igen??  Eller er 2 graviditeter og symptomer bare aldrig ens??

Jeg synes ofte man hører at de er forskellige, det var mine også.
Første var problemfri bortset fra kvalme i alle 9 måneder, anden graviditet var bare et helvede
Til gengæld har jeg haft 2 fantastiske fødsler

Anmeld

20. april 2014

Anonym trådstarter

Monski skriver:

Jeg synes ofte man hører at de er forskellige, det var mine også.
Første var problemfri bortset fra kvalme i alle 9 måneder, anden graviditet var bare et helvede
Til gengæld har jeg haft 2 fantastiske fødsler

Nemlig. Man hører tit at graviditeter er forskellige. Så derfor jeg lige ville høre om de også kan være ens... Samt symptomerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.