2 ens graviditeter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. april 2014

Anonym trådstarter

Kan 2 graviditeter godt være ens?? Og symptomerne på en graviditet? Dengang jeg blev gravid med min datter havde jeg overhovedet ingen symptomer. Det var først da jeg testede positivt at jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Vi prøver at blive gravide igen og risikoen for at jeg ikke er gravid er der jo selvfølgelig men kan det også være at det er fordi jeg ingen symptomer har igen??  Eller er 2 graviditeter og symptomer bare aldrig ens??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Aabye

2 graviditeter kan godt være ens. 

Mine var det dog langt fra. 

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

2 graviditeter kan godt være ens. 

Mine var det dog langt fra. 

Ok. Jeg håber at jeg er gravid nu og bare slet ingen symptomer har ligesom med min datter  

Anmeld

19. april 2014

Aabye

Anonym skriver:

Ok. Jeg håber at jeg er gravid nu og bare slet ingen symptomer har ligesom med min datter  

Det kan nemt tænkes..
Den eneste måde at finde ud af det på er jo ved at teste.. 
Jeg har selv 2.. 
Den første graviditet var et helvede.. Jeg havde samtlige symptomer, jeg havde kvalme, og kastede op 24 timer i døgnet til jeg var 5 mdr henne. Der fik jeg så bækkenløsning, og til sidst kunne jeg dårligt nok gå

Den anden graviditet var en dans på røde roser i forhold til den første.. Ingen symptomer, ingen kvalme, ingenting havde jeg.. Jeg fik dog voldsom bækkenløsning ret tideligt..

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Det kan nemt tænkes..
Den eneste måde at finde ud af det på er jo ved at teste.. 
Jeg har selv 2.. 
Den første graviditet var et helvede.. Jeg havde samtlige symptomer, jeg havde kvalme, og kastede op 24 timer i døgnet til jeg var 5 mdr henne. Der fik jeg så bækkenløsning, og til sidst kunne jeg dårligt nok gå

Den anden graviditet var en dans på røde roser i forhold til den første.. Ingen symptomer, ingen kvalme, ingenting havde jeg.. Jeg fik dog voldsom bækkenløsning ret tideligt..

Utroligt at 2 graviditeter kan være så forskellige  Med min datter havde jeg virkelig også en drømme graviditet men desværre en skrækkelig fødsel  

Men nu må jeg jo bare vente til jeg kan teste i maj  

Anmeld

19. april 2014

Aabye

Begge mine fødsler var heldig vis drømme scenarier... Den første tog knap 5 timer fra første ve til drengen var ude.. Nåede at være på fødestuen i knap og nap 3 kvarter.. Anden gang tog fødslen en time og 20 minutter.. Nåede at være på fødegangen i ca 10 min.. Havde jeg givet efter for presseveerne jeg fik i bilen, så havde jeg nærmest kunne halvere tiden :s

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Aabye skriver:

Begge mine fødsler var heldig vis drømme scenarier... Den første tog knap 5 timer fra første ve til drengen var ude.. Nåede at være på fødestuen i knap og nap 3 kvarter.. Anden gang tog fødslen en time og 20 minutter.. Nåede at være på fødegangen i ca 10 min.. Havde jeg givet efter for presseveerne jeg fik i bilen, så havde jeg nærmest kunne halvere tiden :s

Hold da op hvor vildt  Men også dejligt for dig at det gik hurtigt begge gange 

Anmeld

19. april 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Kan 2 graviditeter godt være ens?? Og symptomerne på en graviditet? Dengang jeg blev gravid med min datter havde jeg overhovedet ingen symptomer. Det var først da jeg testede positivt at jeg fandt ud af at jeg var gravid. 

Vi prøver at blive gravide igen og risikoen for at jeg ikke er gravid er der jo selvfølgelig men kan det også være at det er fordi jeg ingen symptomer har igen??  Eller er 2 graviditeter og symptomer bare aldrig ens??

Jeg har haft 2 meget ens graviditeter 

Jeg har ikke haft de vildeste symptomer - og jeg har først opdaget, at jeg var gravid efter jeg var gået over tid. Første gang havde jeg dog en mistanke pga. mine ømme bryster, men ellers intet. Jeg har haft minimum af kvalme begge gange og stort set ingen gener. Fødslerne endte dog helt forskelligt 

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Babymor1013 skriver:

Jeg har haft 2 meget ens graviditeter 

Jeg har ikke haft de vildeste symptomer - og jeg har først opdaget, at jeg var gravid efter jeg var gået over tid. Første gang havde jeg dog en mistanke pga. mine ømme bryster, men ellers intet. Jeg har haft minimum af kvalme begge gange og stort set ingen gener. Fødslerne endte dog helt forskelligt 

Det lyder som nogle gode graviditeter 

Anmeld

20. april 2014

misslea

Anonym skriver:

2 graviditeter kan sagtens være ens!!! Det har mine i hvert fald været!! 

Både de første symptomer og graviditeten generelt har været stort set identiske!!! Det har nærmest været som at få dejavu 

Så ja - graviditeter kan virkelig godt ligne hinanden rigtig meget!!

når jeg sidder og kigger i mine to vandrejournaler, er det næsten uhyggeligt, at der stort set står det samme i dem. Både med mål, vægt, kommentare osv... Heheh

nu har jeg en uge til termin, så nu er det spændende at se, om fødslerne også bliver rigtig ens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.