Hejsa. Mangler lidt jeres tanker omkring dette.
Jeg har været sammen med min kæreste 1 år nu og har været en del af hans og hans datters liv. Hun er på weekend hver 2 weekend.
Før jeg kom til var hun tit hos hendes kusiner når hun var her, men nu hvor jeg er sammen med hendes far tager vi selv ud til flere ting samen og derfor er hun ikke så meget hos dem mere, hun ser dem dog hver gang hun er her hos os.
Mit problem ligger i at jeg ikke kan tage de vil bestemme over hendes tøj. I de første år inden min kæreste fandt mig og han var alene købte de meget tøj til hende og bestemte næsten hvad tøj hun fik og gik i da hun jo tit var der. Min kæreste gav hende bare noget på han havde.
Nu hvor jeg er her vil jeg jo gerne være medbestemmende og det kan min kæreste også godt forstå og er glad for jeg køber tøj til hende.
Problemet er bare at lige så snart hun er hos hendes kusiner skifter de hendes tøj og vi får ikke det med retur hun havde på, ergo vi mister alt det tøj vi køber. Nu er de så begyndt at give det med retue efter sidste weekend og det er fint nok. Jeg kan ikke se nogen grund til de skal skifte det tøj vi har givet hende på. Det er sku her hun bor, ergo er det os der bestemmer.
Min kæreste kan godt forstå jeg syntes det er træls, men ser ik lige så stort problmet som mig, han prøver at sige det men ikke hårdt nok efter min mening.
De syntes det er mærkeligt de lige pludselig ikke kan få lov at bestemme når de har gjort det de sidste 4 år.
Er jeg mærkelig her, eller hvordan skal jeg takle det. Er træt af at købe tøj hun har på få timer fordi de piller det af hvis hun er hos dem og giver dem deres på.
Jeg er nået dertil hvor jeg ikke gider købe tøj eller er ligeglad med hvor det ender, men det vil jeg jo ikke være da jeg gerne vil hun har noget pænt tøj på (hverdagstøj)
Kom med jeres tanker. De syntes jo selvfølgelig det er mig der er mærkelig. men kan da godt se det på deres side. at jeg nu pludselig vil bestemme, men nu er det jo ligesom her hun bor. De putter hende også i bad flere gange selvom hun er i bad her hos os.
Hjælp
Skal jeg være ligeglad eller holde på min mening med det er os der bestemmer over tøj og bad hos hende.