Hvad er gode sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
13 svar
4 synes godt om
18. april 2014

Moster Lagkage

Ja som emnet siger, hvad er gode sko? Min søn er lidt kalvknæet, og i den forbindelse sagde lægen at det var vigtigt med gode sko. Nu tænker jeg så, hvad er gode sko?
Han bruger new balance, hummel stadil High, Adidas superstar, Ecco vinterstøvler og Ecco sandaler. Men er det gode sko eller skal man til en bandagist? Hvad med Nike free, er de gode eller for fleksible?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

K&S

Moster Lagkage skriver:

Ja som emnet siger, hvad er gode sko? Min søn er lidt kalvknæet, og i den forbindelse sagde lægen at det var vigtigt med gode sko. Nu tænker jeg så, hvad er gode sko?
Han bruger new balance, hummel stadil High, Adidas superstar, Ecco vinterstøvler og Ecco sandaler. Men er det gode sko eller skal man til en bandagist? Hvad med Nike free, er de gode eller for fleksible?

Gode sko er, efter min mening, en fleksibel sål og en fast hælkappe

Anmeld

18. april 2014

B&J

K&S skriver:

der vil jeg give dig 100% ret

Anmeld

18. april 2014

Moster Lagkage

K&S skriver:

Jo men det kan man jo også få i netto til 75kr for et bar med spiderman, men er det gode sko?

Anmeld

18. april 2014

K&S

Moster Lagkage skriver:

Jo men det kan man jo også få i netto til 75kr for et bar med spiderman, men er det gode sko?

Du skal kunne vride snuden helt om til hælen (giver det mening)
Vi har købt disse 2 par til Anton i Stadium:

http://www.stadium.dk/sko/bornesko/sneakers/206151 /adidas-k-zx-700-cf?SelectedProductUUID=ug7CROinY9 0AAAFEXSgaI7Pe#.U1FzmCcaySM
http://www.stadium.dk/sko/bornesko/fritidssko/1475 65/revolution-k-elastic-fw-f13?SelectedProductUUID =e37CROinTfoAAAFDGawpgXRm#.U1Fz7icaySM
Det nederste par havde han også sidste års model af og den har holdt fantastisk godt

Anmeld

18. april 2014

Carina:-)

Ecco ,Super fit ,Angulus og Bisgaard er de mærker jeg har brugt til min datter på 6 der havde prob. med motorikken - de var de mærker ergoterapeuten sagde var de bedste  .

Anmeld

18. april 2014

Moster Lagkage

Han har ingen problemer eller smerter. Det er bare fordi vi har observeret at knæstillingen er lidt indadvendt, så det er såment for at gøre det bedst mulige.

Anmeld

18. april 2014

Moster Lagkage

K&S skriver:

Du skal kunne vride snuden helt om til hælen (giver det mening)
Vi har købt disse 2 par til Anton i Stadium:

http://www.stadium.dk/sko/bornesko/sneakers/206151 /adidas-k-zx-700-cf?SelectedProductUUID=ug7CROinY9 0AAAFEXSgaI7Pe#.U1FzmCcaySM
http://www.stadium.dk/sko/bornesko/fritidssko/1475 65/revolution-k-elastic-fw-f13?SelectedProductUUID =e37CROinTfoAAAFDGawpgXRm#.U1Fz7icaySM
Det nederste par havde han også sidste års model af og den har holdt fantastisk godt

Jeg tænker bare om de kan blive for fleksible, så de ikke støtter og retter op, men bare forværre problemer fordi de netop er for flexible. Tænkte selv på nike free, men er i tvivl om de kan blive for bløde?

Anmeld

18. april 2014

K&S

Moster Lagkage skriver:

Jeg tænker bare om de kan blive for fleksible, så de ikke støtter og retter op, men bare forværre problemer fordi de netop er for flexible. Tænkte selv på nike free, men er i tvivl om de kan blive for bløde?

Det er der, den faste hælkappe har sin virkning

Er det første par sko? For så ville jeg gå ned i en skobutik og få ekspertisen. Fødder er jo meget forskellige

Antons første par sko var et par Ecco

Anmeld

18. april 2014

lineog4

Nu ved jeg ikke hvor gammel barnet er. Men et lille barn har også brug for støtte om anklen. Fx et par gummisko der stopper før ankel knoglen giver ikke støtte hvis man går ind af eller ud af. 

Prøvede at kopiere billede ind af sandaler så jeg kunne illustrere forskel men det kunne jeg ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.