Fortælle de nærmeste man er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2014

namaha

Nu ved vi ikke om jeg er gravid endnu, funder du ud af om 2 uger
Men vi har tænkt om at når jeg er 12 uger henne, så får den sådan en lille bog fra bog&ide der hedder noget i stil med "Hvad er en Mormor" og "hvad er en morfar"

og til Kærestens pejefamilie vil vi nok fortælle det med blomster der er baby lyserøde/blå (Det er dem vi ser hver dag, da vores familier for på fyn og sjælland)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Anonymo

Maja91 skriver:

Hej alle sammen

jeg går og tænker over masser søde ideer hvordan man fortæller de nærmeste at man er gravid og hvornår og hvem man starter med og gør man det sammen eller alene

kom om med en masse søde idder :-)))

Du kan tage et billede med en bøtte "Rogn" på maven og lade folk gætte den 

Anmeld

19. april 2014

Fumbo

Jeg havde købt en fotoramme til hvert hold bedsteforældre og så lavet en seddel og sat i, hvor der stod "om ca 7 mdr kommer der et billede"

Begge hold blev utrolig glade og havde slet ikke set det komme. Vi besøgte det ene hold den ene dag og det andet hold den næste dag - vores søskende var der også de givende dage så de fik det af vide på samme tid.

Andre, på nær et par helt tætte venner, fik det først af vide senere kort før og lige efter anden skanning

Anmeld

19. april 2014

MHB

Vi bor langt fra alle bedsteforældrene så vi sendte efter NF en pakke til begge hold hvor i der lå kopper hvor der stod verdens bedste mormor/sejeste morfar/sødeste farmor/frækkeste farfar eller noget i den dur på og så ringede de ret hurtigt efter de havde modtaget pakkerne 

Anmeld

19. april 2014

Christabelle

Vi fortalte det til mors dag sidste år hvor jeg var 14+?. Der skulle vores mødre jo have en gave alligevel (min svigerfar fik så en for tidlig fars dags-gave) Vi havde fået lavet 3 stk hagesmække med tekst (farmors/mormors guldklump og farfars øjesten) og købt 3 krus (verdens bedste farmor/farfar/mormor) og så fik de dem og blev meget glade.
Vores søskende fik det bare at vide pr Tlf eller personligt som det nu lige passede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.