Fortælle de nærmeste man er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
14 svar
14 synes godt om
18. april 2014

Maja91

Hej alle sammen

jeg går og tænker over masser søde ideer hvordan man fortæller de nærmeste at man er gravid og hvornår og hvem man starter med og gør man det sammen eller alene

kom om med en masse søde idder :-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Maja91

Der må da være nogle der har nogle søde ideer ?

Anmeld

18. april 2014

vsimonev

- hvis du ser dem ofte kan du jo selv lade dem spørge om du ikke er ved at blive lidt tyk :b

- man kan købe tøj med sjov tekst

- En lille gave med noget baby-halløj

Vise to billeder af f.eks to forskellige barnevogne og spørge om hvadfor en han/hun ville vælge ?

Anmeld

18. april 2014

1234rj

Maja91 skriver:

Hej alle sammen

jeg går og tænker over masser søde ideer hvordan man fortæller de nærmeste at man er gravid og hvornår og hvem man starter med og gør man det sammen eller alene

kom om med en masse søde idder :-)))

Her passede det med at svigerfar havde fødselsdag. Så vi var et smut i hjem og fix og fik omslaget til et gavekort og så lavede vi vores eget gavekort med 1. Stk's barnebarn ;-)

Anmeld

18. april 2014

Maja91

Lyder som nogle gode ideer for jeg har bare vild lyst til at lave noget specielt til hver, så de har noget og huske nyheden på :-)

Anmeld

18. april 2014

SabinaMortensen

Jeg var 12 uger henne juleaften, så familien og svigerfamilien fik en vægkalender fra vistaprint, fyldt med billeder fra år 2013 - og på juli måned var der et scanningsbillede af bebs ��. De skulle selv gætte det, og de blev alle meget overraskede og utrolig glade ��. Dog også imponeret over at vi kunne holde det hemmeligt overfor alle så længe.. 

Anmeld

18. april 2014

melila

Det nærmeste familie fik det afvide med det samme men venner og bekendte osv. Fik det afvide i går på mandens fødselsdag, der var jeg 13 uger henne 

Anmeld

18. april 2014

Maja91

Men hvordan fortalte du det til familien ?

Anmeld

18. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg gjorde noget så kedeligt som at ringe rundt og fortælle det. Men jeg synes det kunne have været rigtig sødt at skrive et brev fra baby til de forskellige

Anmeld

19. april 2014

melila

Maja91 skriver:

Men hvordan fortalte du det til familien ?

De var nødt til at vide det med det samme for jeg var blevet indlagt og skulle opereres dagen efter, da vi så fandt ud af jeg var gravid skulle de hente os fra hospitalet. Så de lignede et stort spørgsmåls tegn da de kom. Så hev jeg graviditets testen op af æsken og spurte om de var klar tol at blive bedste forældre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.