Det hænder jo, at man engang imellem opretter en tråd, fordi man lige er lidt frustreret over en person man har i sit liv.
Derfor synes jeg at denne dejlige forårsaften kunne bruges, på at rose en (eller flere) personer i vores liv foran alle her på baby.dk 
(måske en tand for "peace'n'love-hippeagtigt", men tænker at det kunne være hyggeligt).
Jeg vil bruge et par linjer på at rose min ekskæreste Lasse, der er faderen til min datter, der bliver født om cirka 2 mdr.
Synes lige at han skal have noget ros, fordi han altid kan få mig til at grine, selv på mine værste dage.
Og fordi at han tager mig med i svømmehallen i weekenderne fordi det hjælper på min bækkenløsning, og "lufter" mig og hunden med en gåtur når vi er sammen, selvom han er ekstremt træt efter en lang arbejdsdag.
Og så vil jeg rose ham, fordi jeg er 110% sikker på at han bliver en fantastisk far. 
Håber at I vil joine mig i ros-"legen"... Bare så jeg ikke sidder her med mit "hej-jeg-er-alt-for-glad-idag"-indlæg. 
Hvor er han da bare den dejligste eks kæreste og hvor er du heldig, at du får et barn med sådan en god mand
Jeg har et par stykker jeg gerne vil rose....
Først min eks kæreste / datters far, for at være den bedste far for vores datter.
Derefter min kæreste fordi, ja bare fordi han er som han er. Hold kæft hvor er jeg bare forelsket i ham
Han er sgu så god ved mig og min ikke mindst min datter, det er det vigtigste.
Så min mor fordi hun er rocker dejlig! Hold kæft jeg elsker hende!!! Hun har haft det svært og været igennem meget, med voldelige mænd, nogle vildledte børn, flyttet fra sted til sted og mangel på penge. Hun er SÅ pisse sej!
Til sidst, min helt fantastiske datter 

Som hver evig eneste dag giver mig et smil på læben og tons vis af kærlighed. Elsker den lille fis over alt på jorden