Ros...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Aisha skriver:

Jeg vil rose min mor.
Fordi du altid er ved min side. Overrasker mig med at gøre pinligt rent hjemme hos mig. Vasker mit tøj når jeg har haft 5 aftenvagter i træk.
Jeg er så taknemlig fordi du altid har sørget for mad til min mand og unger når jeg arbejder, og fordi du passer dem når vi har brug for det dag og nat.,
Jeg vil rose min far.
Fordi du er handy manden her hjemme. Laver altid ungernes cykel eller sørger for vinter/sommerdæk osv : ) Fordi du lærer mine unger hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Fordi du læser for dem og du lytter når de læser for dig.
en rose til min mand også.
Fordi du kan holde mig ud og elske mig som jeg er ( en HYS )
Fordi du altid lader mig vælge ting til vores hjem, selv om du ikke bryder dig om lilla eller pink. Fordi du lytter når jeg har brug for at snakke. OG til sidst fordi du ikke blev sur da jeg ridsede bilen på den store sten ved vores hjem
Og roser til jer alle sammen. Uden grund.

Godt med en hel masse roser til alle 

- Synes  virkelig at alle har skrevet en masse god ros herinde  
Bliver så glad af at læse det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Monski

Clgh skriver:

Det hænder jo, at man engang imellem opretter en tråd, fordi man lige er lidt frustreret over en person man har i sit liv. 

Derfor synes jeg at denne dejlige forårsaften kunne bruges, på at rose en (eller flere) personer i vores liv foran alle her på baby.dk  
(måske en tand for "peace'n'love-hippeagtigt", men tænker at det kunne være hyggeligt).

Jeg vil bruge et par linjer på at rose min ekskæreste Lasse, der er faderen til min datter, der bliver født om cirka 2 mdr. 
Synes lige at han skal have noget ros, fordi han altid kan få mig til at grine, selv på mine værste dage. 
Og fordi at han tager mig med i svømmehallen i weekenderne fordi det hjælper på min bækkenløsning, og "lufter" mig og hunden med en gåtur når vi er sammen, selvom han er ekstremt træt efter en lang arbejdsdag. 
Og så vil jeg rose ham, fordi jeg er 110% sikker på at han bliver en fantastisk far. 

Håber at I vil joine mig i ros-"legen"... Bare så jeg ikke sidder her med mit "hej-jeg-er-alt-for-glad-idag"-indlæg. 

Hvor lyder han sød og betænksom, jeg synes virkelig det er flot af jer at i kan fungere sådan mega sejt!

Anmeld

16. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Monski skriver:

Hvor lyder han sød og betænksom, jeg synes virkelig det er flot af jer at i kan fungere sådan mega sejt!

Ja ham ville jeg ikke være foruden (tænk sig, at det er en ekskæreste jeg omtaler ). 
Selvfølgelig har vi dage, hvor vi kan bringe hinandens pis i kog - ligesom alle andre mennesker har.
Men alt i alt er han sgu en herlig en 

Anmeld

16. april 2014

Troldemommi

Min bedste veninde har det svært for tiden, hun har slået op med sin kæreste da han ikke kunne lide mig, hun valgte mig frem for ham, det vil jeg altid være hende taknemlig for

Anmeld

16. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min mor fordi hun altid har været der....

At hun har gjort alt hvad hun kunne for at vi havde det godt trods situationen. 

At hun er der for sine børnebørn.... 

Anmeld

16. april 2014

liten-mamma

Det hænder jo, at man engang imellem opretter en tråd, fordi man lige er lidt frustreret over en person man har i sit liv. 

Derfor synes jeg at denne dejlige forårsaften kunne bruges, på at rose en (eller flere) personer i vores liv foran alle her på baby.dk  
(måske en tand for "peace'n'love-hippeagtigt", men tænker at det kunne være hyggeligt).

Jeg vil bruge et par linjer på at rose min ekskæreste Lasse, der er faderen til min datter, der bliver født om cirka 2 mdr. 
Synes lige at han skal have noget ros, fordi han altid kan få mig til at grine, selv på mine værste dage. 
Og fordi at han tager mig med i svømmehallen i weekenderne fordi det hjælper på min bækkenløsning, og "lufter" mig og hunden med en gåtur når vi er sammen, selvom han er ekstremt træt efter en lang arbejdsdag. 
Og så vil jeg rose ham, fordi jeg er 110% sikker på at han bliver en fantastisk far. 

Håber at I vil joine mig i ros-"legen"... Bare så jeg ikke sidder her med mit "hej-jeg-er-alt-for-glad-idag"-indlæg. 

Hvor er han da bare den dejligste eks kæreste og hvor er du heldig, at du får et barn med sådan en god mand  

Jeg har et par stykker jeg gerne vil rose.... 

Først min eks kæreste / datters far, for at være den bedste far for vores datter. 

Derefter min kæreste fordi, ja bare fordi han er som han er. Hold kæft hvor er jeg bare forelsket i ham  Han er sgu så god ved mig og min ikke mindst min datter, det er det vigtigste. 

Så min mor fordi hun er rocker dejlig! Hold kæft jeg elsker hende!!! Hun har haft det svært og været igennem meget, med voldelige mænd, nogle vildledte børn, flyttet fra sted til sted og mangel på penge. Hun er SÅ pisse sej! 

Til sidst, min helt fantastiske datter  Som hver evig eneste dag giver mig et smil på læben og tons vis af kærlighed. Elsker den lille fis over alt på jorden 

Anmeld

16. april 2014

Noahmor

Clgh skriver:

Super tråd. 

Jeg vil gerne rose min bror. Han er alene og har selv bygget sit hus. Det har taget ham ca tre år, men han har selv bygget alt! Derudover designer han selv møbler og ting. Har f.eks lige bygget et hestesolarie til en veninde, så kæmpe ros til ham. 

Så ros til mine forældre, som altid har overskud til børnebørnene og også at de har taget mine bonusbørn til dem. 

Ros til min kæreste, som er en fantastisk far til fire. 

Anmeld

16. april 2014

MyLove E

Jeg vil gerne rose min mand.

Han kæmper en kamp uden ligne med mig og min sygdom.
Han holder ud selvom han altid skal høre på mit råben og skrigen.

Så vil jeg gerne rose min nye psykiater, som tror på mig og lytter til mig.
Han er virkelig en stor hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.