Ros...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
17 svar
42 synes godt om
15. april 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Det hænder jo, at man engang imellem opretter en tråd, fordi man lige er lidt frustreret over en person man har i sit liv. 

Derfor synes jeg at denne dejlige forårsaften kunne bruges, på at rose en (eller flere) personer i vores liv foran alle her på baby.dk  
(måske en tand for "peace'n'love-hippeagtigt", men tænker at det kunne være hyggeligt).

Jeg vil bruge et par linjer på at rose min ekskæreste Lasse, der er faderen til min datter, der bliver født om cirka 2 mdr. 
Synes lige at han skal have noget ros, fordi han altid kan få mig til at grine, selv på mine værste dage. 
Og fordi at han tager mig med i svømmehallen i weekenderne fordi det hjælper på min bækkenløsning, og "lufter" mig og hunden med en gåtur når vi er sammen, selvom han er ekstremt træt efter en lang arbejdsdag. 
Og så vil jeg rose ham, fordi jeg er 110% sikker på at han bliver en fantastisk far. 

Håber at I vil joine mig i ros-"legen"... Bare så jeg ikke sidder her med mit "hej-jeg-er-alt-for-glad-idag"-indlæg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Muffin_girl

Clgh skriver:

Det hænder jo, at man engang imellem opretter en tråd, fordi man lige er lidt frustreret over en person man har i sit liv. 

Derfor synes jeg at denne dejlige forårsaften kunne bruges, på at rose en (eller flere) personer i vores liv foran alle her på baby.dk  
(måske en tand for "peace'n'love-hippeagtigt", men tænker at det kunne være hyggeligt).

Jeg vil bruge et par linjer på at rose min ekskæreste Lasse, der er faderen til min datter, der bliver født om cirka 2 mdr. 
Synes lige at han skal have noget ros, fordi han altid kan få mig til at grine, selv på mine værste dage. 
Og fordi at han tager mig med i svømmehallen i weekenderne fordi det hjælper på min bækkenløsning, og "lufter" mig og hunden med en gåtur når vi er sammen, selvom han er ekstremt træt efter en lang arbejdsdag. 
Og så vil jeg rose ham, fordi jeg er 110% sikker på at han bliver en fantastisk far. 

Håber at I vil joine mig i ros-"legen"... Bare så jeg ikke sidder her med mit "hej-jeg-er-alt-for-glad-idag"-indlæg. 

Jeg vil gerne rose min kæreste for at kunne holde mig ud, jeg er ikke nem for tiden pga.fagprøve opgave 

Anmeld

15. april 2014

FruStolpe

Jeg vil helt sikkert sende lidt rosi rretning af mine svigerforældre.  

De stiller altid op, og intressere sig helt oprigtigt for hvordan det går.

De tager en aktiv del i deres børn, svigerbørn og børnebørns liv. Selvfølgelig uden at dømme eller være bedrevidende 

Jeg elsker dem helt utroligt meget ♥♥

Anmeld

15. april 2014

Carina:-)

Til min svigerdatter eller eks svigerdatter er det men det er en mindre detalje

for at have gjort det bedste for sit barn selv om det er det værste for en mor.

For at holde ud på trods af store udfordringer i sit liv-,og for at give mig en stor ære og kærlighed .

Mette min skat-jeg er så glad for at du kom i mit liv ,og at selv om du og Simon ikke længere er sammen,er du stadig en meget vigtig person i mit liv og det vil du altid være 

Anmeld

15. april 2014

L&V

Clgh skriver:

Min kære mand fortjener masser af ros.. Han knokler fra morgen til aften på job og her hjemme. Han finder stadig tid til mig, ungerne, vennerne, hans motion og vores kæmpe have projekt.. Han gør det bare skide godt.. Og efter 11 år kan han stadig overraske mig. Love that guy

Anmeld

15. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

min plejefamilie, men allermest min plejemor...

Hun har virkelig bare givet mig så meget og jeg har virkelig ikke været nem... Jeg har skreget, og skubbet hende fra mig, og virkelig såret hende dybt med mine ord og handlinger...

og ALDRIG har hun svigtet mig...

jeg har altid kunnet komme hjem... kan altid ringe uanset hvornår på døgnet hvis der er noget galt...

Jeg ved godt at det er sådan at mødre burde være men for mig er det stort da min egen biologiske mor kun har spredt løgne og været tæt på at ødelægge mit liv for at hun kunne vide at andre også havde det dårligt....

Så min plejefamilie generelt men specielt min plejemor der idag omtales som min mor og er den eneste mormor vores søn kender til...

Anmeld

15. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Clgh skriver:

Så vil jeg benytte lejligheden til at rose min skønne, skønne mor!

Hun har været en kæmpe hjælp for mig de sidste par måneder, både med at finde en lejlighed med plads til bebs som også er til at betale selvom man er alene og studerer (Eller pt er sygemeldt ). Men også med at støtte op om min beslutning om at blive mor, når resten af familien har set skævt til det og været alt andet end tilfredse med mig. Og så selvfølgelig også fordi hun gør det okay at have brug for at blive "passet" af sin mor og nusset lidt om selvom man selv skal til at være mor 

Anmeld

15. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih jeg elsker disse tråde!! 

Self min dejlige kærste, faren til mine unger, fordi han bare er dejlig, og til tider pisse ireterrede, men det er bare en del af hans charme! Han er verdens mest tålmodige kæreste, og en fantastisk far!

Min mor, fordi hun altid er der for vores unger!

Min storesøster, fordi hun bare altid er så mega sej, og formår at holde hovedet højt. Ungerne ku ik få en bedre moster!

Min svigerinde, fordi hun altid kæmper sig fremad og gør det bedste for sine drenge!

Mine svigerforældre + Pluds deres mand og kone, fordi vi altid ka regne med dem.

Og self mine fantastiske veninder, som jeg altid ka regne med!

Vh stine

Anmeld

15. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Uh der er flere

min kæreste fordi han altid prøver på at gøre mig glad selvom jeg er en irriterende hormonella for tiden. Han er en dejlig far og fantastisk kæreste. 

Mine søstre fordi de altid vil være der for mig og giver min søn masser af opmærksomhed og ikke mindst kærlighed. Min søn kunne ikke ønske sig bedre mostre. 

Mine svigerforældre fordi de interesserer sig for os, de hjælper os når vi har brug for det og fordi de elsker at tilbringe tid sammen med vores søn. De er nogle kærlige og fantastiske bedsteforældre. 

Mine veninder som jeg ikke har været så god til at ses med og det har de fuld forståelse for. De er skønne 

Min mor fordi hun holder ud. Jeg håber hun finder sryrken til at leve sit liv som hun fortjener det 

Anmeld

15. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg vil rose min mor.
Fordi du altid er ved min side. Overrasker mig med at gøre pinligt rent hjemme hos mig. Vasker mit tøj når jeg har haft 5 aftenvagter i træk.
Jeg er så taknemlig fordi du altid har sørget for mad til min mand og unger når jeg arbejder, og fordi du passer dem når vi har brug for det dag og nat.,
Jeg vil rose min far.
Fordi du er handy manden her hjemme. Laver altid ungernes cykel eller sørger for vinter/sommerdæk osv : ) Fordi du lærer mine unger hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Fordi du læser for dem og du lytter når de læser for dig.
en rose til min mand også.
Fordi du kan holde mig ud og elske mig som jeg er ( en HYS )
Fordi du altid lader mig vælge ting til vores hjem, selv om du ikke bryder dig om lilla eller pink. Fordi du lytter når jeg har brug for at snakke. OG til sidst fordi du ikke blev sur da jeg ridsede bilen på den store sten ved vores hjem
Og roser til jer alle sammen. Uden grund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.