Hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2014

Michelle21

Nadia&Daniel skriver:

Kan godt følge dig - ville have skrevet det samme som MorDk, hun var bare hurtigere end mig

Jeg ved godt der ikke er regler for hvor meget respons man skal have,., men det ville bare være dejligt med lidt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

Michelle21

Troldemommi skriver:

Jeg elsker når der bliver lagt baby billeder ud, og din lille Nicklas er da en ren herlighed 

Monica 

Mange tak

Anmeld

11. april 2014

Nadia&Daniel

Michelle21 skriver:

Jeg ved godt der ikke er regler for hvor meget respons man skal have,., men det ville bare være dejligt med lidt  

Kan 100% godt følge dig (nok derfor jeg ikke lave så mange update/tråde med min datter mere)

Anmeld

11. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu har jeg også lige været inde og "lure" på din profil. Han er da så fin og dejlig!!

Det er så første gang at jeg ser dine billede debatér, så måske er de bare forsvundet hurtigt fra forsiden, så det er derfor der ik er så mange der har svaret.. Vh stine

Anmeld

11. april 2014

Michelle21

Nadia&Daniel skriver:

Kan 100% godt følge dig (nok derfor jeg ikke lave så mange update/tråde med min datter mere)

Måske men jeg synes også bare det er sjovt og se den udvikling han gør, og det vil jeg jo gerne dele

Anmeld

11. april 2014

Michelle21

StineW79 skriver:

Nu har jeg også lige været inde og "lure" på din profil. Han er da så fin og dejlig!!

Det er så første gang at jeg ser dine billede debatér, så måske er de bare forsvundet hurtigt fra forsiden, så det er derfor der ik er så mange der har svaret.. Vh stine

Mange tak, ja det kan godt ske

Anmeld

11. april 2014

2721

Michelle21 skriver:

Jeg undre mig over hvorfor, når jeg poster en tråd om min søn, så er der ikke rigtig nogle der vil skrive noget, men når alle andre ligger noget om deres børn så kan der godt blive skrevet en masse, er det fordi min søn ikke er lige så fin som dem?? trist..

Ja lige et lille sur opstød herfra.. god fredag til jer..

Du må aldrig nogensinde tror din søn er mindre fin en andres. Dette er en debatside og nogen kender hinanden og snakker meget sammen, nogen kommentere ikke og nogen gange forsvinder tråden bare hurtigt

Din søn er helt perfekt

Anmeld

11. april 2014

Michelle21

2721 skriver:

Du må aldrig nogensinde tror din søn er mindre fin en andres. Dette er en debatside og nogen kender hinanden og snakker meget sammen, nogen kommentere ikke og nogen gange forsvinder tråden bare hurtigt

Din søn er helt perfekt

Mange tusinde tak 

Anmeld

11. april 2014

2721

Michelle21 skriver:

Mange tusinde tak 

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.