Hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
18 svar
12 synes godt om
11. april 2014

Michelle21

Jeg undre mig over hvorfor, når jeg poster en tråd om min søn, så er der ikke rigtig nogle der vil skrive noget, men når alle andre ligger noget om deres børn så kan der godt blive skrevet en masse, er det fordi min søn ikke er lige så fin som dem?? trist..

Ja lige et lille sur opstød herfra.. god fredag til jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

MorDk

Hejsa!

Det er trist at du tænker sådan... 

Nu kiggede jeg lige på debatter/tråde du har oprettet. Som det ser ud er det oprettet 2-3 stykker omhandlende din søn (med billeder) Der er der brugere der har svaret og "liket" m.m der er jo ikke regler for hvor mange "likes" og svar man skal have? Det kommer også meget an på hvad tid på døgnet du opretter tråde. Det er ikke alle der ser dem. Nogle har lavet "kritererier" for hvad der skal Poppe op i oversigten/nyheder. Du skal ikke tage det personligt. 

Men husk jo mere aktiv du selv er jo mere respons får du... sådan er det bare... 

Ps. Det er en sød dreng du har... 

Anmeld

11. april 2014

Michelle21

MorDk skriver:

Hejsa!

Det er trist at du tænker sådan... 

Nu kiggede jeg lige på debatter/tråde du har oprettet. Som det ser ud er det oprettet 2-3 stykker omhandlende din søn (med billeder) Der er der brugere der har svaret og "liket" m.m der er jo ikke regler for hvor mange "likes" og svar man skal have? Det kommer også meget an på hvad tid på døgnet du opretter tråde. Det er ikke alle der ser dem. Nogle har lavet "kritererier" for hvad der skal Poppe op i oversigten/nyheder. Du skal ikke tage det personligt. 

Men husk jo mere aktiv du selv er jo mere respons får du... sådan er det bare... 

Ps. Det er en sød dreng du har... 

tak, ja det ved jeg, men det er bare generelt synes jeg og nej, siger heller ikk jeg skal have mange likes og svar.. men nogle ville være dejligt  

Anmeld

11. april 2014

MorDk

Michelle21 skriver:

tak, ja det ved jeg, men det er bare generelt synes jeg og nej, siger heller ikk jeg skal have mange likes og svar.. men nogle ville være dejligt  

Det kan jeg godt forstå.... 

Anmeld

11. april 2014

SandraXOXO

Selvfølgelig er din søn lige så skøn som alle andre børn. Hvis du hentyder til din tråd der starter med virkelig meget tekst og billeder, så gik jeg kold i teksten og ville ikke kommentere uden at have læst. Så jeg smuttede uden noget. Men det havde intet med babyen at gøre <3 Jeg orker bare ikke alt det tekst ;-) hihi.

Anmeld

11. april 2014

Michelle21

SandraXOXO skriver:

Selvfølgelig er din søn lige så skøn som alle andre børn. Hvis du hentyder til din tråd der starter med virkelig meget tekst og billeder, så gik jeg kold i teksten og ville ikke kommentere uden at have læst. Så jeg smuttede uden noget. Men det havde intet med babyen at gøre <3 Jeg orker bare ikke alt det tekst ;-) hihi.

Jeg synes ellers jeg havde gjort det meget overskuelig :p men tak  

Anmeld

11. april 2014

SandraXOXO

Michelle21 skriver:

Jeg synes ellers jeg havde gjort det meget overskuelig :p men tak  

Intet er overskueligt for mig om morgen før jeg har fået mine 15 kopper kaffe ;-) :-P

Anmeld

11. april 2014

Michelle21

SandraXOXO skriver:

Intet er overskueligt for mig om morgen før jeg har fået mine 15 kopper kaffe ;-) :-P

Lol, ja okay det kan jeg godt se er lidt svært så haha :p

Anmeld

11. april 2014

Nadia&Daniel

Michelle21 skriver:

Jeg undre mig over hvorfor, når jeg poster en tråd om min søn, så er der ikke rigtig nogle der vil skrive noget, men når alle andre ligger noget om deres børn så kan der godt blive skrevet en masse, er det fordi min søn ikke er lige så fin som dem?? trist..

Kan godt følge dig - ville have skrevet det samme som MorDk, hun var bare hurtigere end mig

Anmeld

11. april 2014

Troldemommi

Michelle21 skriver:

Jeg elsker når der bliver lagt baby billeder ud, og din lille Nicklas er da en ren herlighed 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.