Hvor meget timeløn barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2014

ano14316

Jeg tror en af årsagerne til den forholdsvis høje løn, er at det ofte drejer sig om kort tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

SandraXOXO

JulieWH skriver:

Hold da på, over 100 kr i timen? Betaler de så skat af beløbet? Hvis ikke, så har jeg da fundet min nye beskæftigelse, det var da en vild timeløn. 

Hihi Du er velkommen til at arbejde her. Her er også fri mad og drikke, og i weekender får man en valgfri sodavand og slikpose oven i lønnen :-D tilgengæld er der tre børn og en hund at underholde i alderen 1 til 7 :-P

Jeg synes 100 er fair nok. Ved dog ikke om vores betaler skat. Er det ikke noget de selv skal skrive i deres skattepapire?

Anmeld

11. april 2014

MorDk

75-80 kr /timen... må være fint (tænker jeg)

Anmeld

11. april 2014

anynom

SandraXOXO skriver:

Hihi Du er velkommen til at arbejde her. Her er også fri mad og drikke, og i weekender får man en valgfri sodavand og slikpose oven i lønnen :-D tilgengæld er der tre børn og en hund at underholde i alderen 1 til 7 :-P

Jeg synes 100 er fair nok. Ved dog ikke om vores betaler skat. Er det ikke noget de selv skal skrive i deres skattepapire?

Anmeld

11. april 2014

TNBC

Mussen2 skriver:

Jeg har brug for jeres input. Hvor meget giver i i timen for en barnepige på 21 med tidl erfaring. Hun skal passe om eftermiddagen. tænker 75kr men aner ikke om det er skævt

Jeg fik 60 for to børn ligemeget hvornår det var... så synes 75kr er fint.

Jeg ville ALDRIG betale 100kr for en barnepige, for der bliver ikke betalt skat af det. og det er sku en høj timeløn... tænk på hvad en pædagog tjener i timen efter skat?

Jeg er en af de billige barnepiger, for jeg gør det ikke for pengenes skyld, og jeg får mad og drikke gratis, så synes 100 er for meget.

Anmeld

11. april 2014

TNBC

SandraXOXO skriver:

tror ikke barnepiger betaler skat af det når det kun er en gang i mellem?

Anmeld

11. april 2014

san

Ved godt i siger at 100 kr er mange penge i timen når der ikke bliver betalt skat ... Men hvis man skulle ud og finde en der skulle betale skat, og have tillæg for de arbejdstider, som mange gang er i aftenen eller i weekenden hvor forældrene har brug for hjælp, så får man det ikke for 100 kr i timen ... så syntes 100 kr er okay om de vælger at betale skat eller ej... 

Anmeld

11. april 2014

san

san skriver:

Ved godt i siger at 100 kr er mange penge i timen når der ikke bliver betalt skat ... Men hvis man skulle ud og finde en der skulle betale skat, og have tillæg for de arbejdstider, som mange gang er i aftenen eller i weekenden hvor forældrene har brug for hjælp, så får man det ikke for 100 kr i timen ... så syntes 100 kr er okay om de vælger at betale skat eller ej... 

Og selvf betaler mange ikke skat af 100 kr

Anmeld

11. april 2014

LJMNA

Vores "all around" pige får 60 i timen.. Hun laver lidt af hvert, støvsuger, slår græs osv. dog er det oftest børnene hun hygge med..

Anmeld

12. april 2014

Mama85

Vi giver 100,- pr. Påbegyndt time, og hun får selvfølgelig mad og drikke..det er en meget fair beløb efter min mening, kan godt finde på at give lidt ekstra når hun kan med kort frist, eller gør lidt ekstra mens hun er her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.