Hvor meget timeløn barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
21 svar
5 synes godt om
10. april 2014

Mussen2

Jeg har brug for jeres input. Hvor meget giver i i timen for en barnepige på 21 med tidl erfaring. Hun skal passe om eftermiddagen. tænker 75kr men aner ikke om det er skævt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

De3Guldklumper

Mussen2 skriver:

Jeg har brug for jeres input. Hvor meget giver i i timen for en barnepige på 21 med tidl erfaring. Hun skal passe om eftermiddagen. tænker 75kr men aner ikke om det er skævt

Jeg har en ung pige på 18. Hun henter hver mandag og er her ca 2 timer. Hun får 50kr i timen.

Anmeld

10. april 2014

Mussen2

Pylle3 skriver:

Jeg har en ung pige på 18. Hun henter hver mandag og er her ca 2 timer. Hun får 50kr i timen.

Ok tak.

Anmeld

10. april 2014

Zelinasmor

wauw.. Hvor finder i 18+ der vil arbejde for den løn???

Jeg har søgt og søgt også på diverse facebook sider for barnepiger. Er de over 18 forventer de alle 100kr eller mere i timen. Højere i weekend og ved overnatning. Det holder mit budget ikke til, så vil da gerne vide hvor i søger?

Anmeld

10. april 2014

Bshizzle

Jeg er da osse nysgerrig.. 

Hvor finder i de "billige" barnepiger?? 

Jeg har flere steder læst mig frem til at 18+ forlanger 100 kr/+ i timen. 

Vi søger selv en barnepige.. Gerne over de 18 

Men der er ikke mange her i min By der kan stå til rådighed 

Anmeld

11. april 2014

dorthemus

Jeg giver 60 kr. i timen, primært 2-3 timer engang i weekenden. Hun er knap 18 år. Jeg har ikke råd til mere og principielt vil jeg heller ikke give mere.

Anmeld

11. april 2014

SandraXOXO

Vi giver 100 i timen. Hun er lige knap 20 og med tidligere erfaring :-D synes at 100 er meget passende.

Anmeld

11. april 2014

ano14316

Mussen2 skriver:

Jeg er 24.. har dog ikke tidl. Erfaring som barnepige men har en søn på 2,5. Hvis nogen ville hyre mig som bp ville jeg tage 100 kr i timen og 50-75(for sovetimer hvis jeg skulle overnatte).

Anmeld

11. april 2014

anynom

Hold da på, over 100 kr i timen? Betaler de så skat af beløbet? Hvis ikke, så har jeg da fundet min nye beskæftigelse, det var da en vild timeløn. 

Anmeld

11. april 2014

Trekløver(:

Mussen2 skriver:

Det synes jeg lyder fornuftigt nok. Herhjemme søger vi efter en barnepige til vores datter, som kan passe engang imellem, hvis vi skal noget i et par timer. Vores forældre bor for langt væk, til at de lige kan komme og se efter hende i 2-3 timer.

Vi har tænkt 75 kr. uanset alder, og så kan hun tage hvad hun vil af mad og drikke, når h*n er her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.