motion s hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

charlottekri

Hvad med at prøve fitness igen, og så starte meget stille og roligt op, evt med gang på løbebåndet og en rolig tur på cyklen? Der er ingen der siger at du skal knokle på, bare du får dig rørt evt som du ellers ville gøre ude i naturen
Knus Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

lille-fisen

Ja undskyldninger er der nok af  Ej vil ikke lyde strid - men altså der er vel ikke så meget andet at gøre end at starte ud med at gå en tur nogle gange om ugen eller evt. at gå på løbebåndet i fitness/cykle. Det handler om at fortsætte stille og roligt og have tålmodighed med sig selv

Selvfølgelig koster fitness noget i forhold til det du synes du kan holde til fysisk lige nu - men altså hvis det ligesom er der du føler at du kan få dig rørt (ikke i lejligheden og ikke ude i naturen), så er det vel også penge der er godt givet ud? Fitness World har medlemskab for 149 kr. om måneden lige nu

Anmeld

10. april 2014

lille-fisen

Hvis du i øvrigt gerne vil smide nogle kilo, så skulle det gælde at 70% af et vægttab skyldes at kosten lægges om og 30% af vægttabet er via motion. Ergo ville jeg tage et rigtigt godt kig på din kost som noget af det første også

Anmeld

10. april 2014

Jj1709

Jeg tænker slet ikke at det er din kondi der gør at du bliver dårlig, jeg tænker at du mangler nogle vitaminer i din krop, frks b12.. 

Jeg har nemlig selv manglet b12, og jeg blev vanvittig dårlig bare jeg gik korte ture, og jeg besvimede en dag min veninde havde lokket mig med i motionscenter, det var nøjagtigt det samme med at det sortnede for mine øjne bare pulsen kom lidt op.. Jeg troede ligesom dig, at det var min dårlige kondi... 

Så var jeg dig, ville jeg altså smutte til lægen og få det tjekket..  

Om ikke andet, så bare for at få det udelukket! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.