jeg har i snart 3 år været siddene foran pc hele dagen og ingen motion overhoved..
jeg har derfor ingen kondi overhoved..
jeg var i fitness for nogle mdr siden men måtte opgive fordi jeg blev så dårlig da min puls steg.. jeg besvimet fordi jeg ignoret pletter for øjne synes ikke det kunne passe jeg ikke kunne tage 5 min på crosstrainer.... men åbenbart kan min krop ikke klare pulsen stiger for så snart jeg dyrker motion får jeg sorten for øjne og mit hoved føles rigtig varmt og jeg får kvalme...
grunden til jeg har måtte sidde så længe er jeg har dårlige knæ og en sygdom som gør mange dage umuligt at lave noget... men jeg tager konstant på og er træt af at jeg sidder og bliver mere og mere slap og forpusted..
jeg har hørt at svømmning er godt men vi har ingen svømmehal i nærheden plus min mens kommer som det passer den..
og fitness synes jeg ikke rigtig om når jeg bliver så dårlig så det mange penge at smide væk...
min veninde forslog jeg skulle havde en stepmaskine men jeg har hørt det er dårligt for knæene?
jeg døjer også med meget smerter under fødderne(føles som om de bliver brændt under motion)
men hvad er der af motion som vil kunne laves herhjemme.. jeg har en hullahopring på 1.2 kg og overvejer at opgrader til 1.5 men det jo ikke motion som sådan...vil jeg kunne bruge en stepmaskine?
jeg har ikke råd til store maskiner som crosstrainer.. motioncykel eller ligne.. 
Anmeld