katrinelv skriver:
Hej ønskebarn74.
Jeg har ikke selv oplevet en spontan abort. Jeg er gravid i 9 uge, og det er det bedste der sket mig nogen sinde. Jeg tænker bare hele tiden på en spontan abort er så bange for det går galt, det er måske fordi min brors kone gik en sidste år jeg ved det ikke?
Hej Katrine.
Først, et hjerteligt tillykke med den lille spire!!! Jeg kan godt forstå at det ligger og lurer i dine tanker. og især når du har haft det inde på livet i din familie.

Jeg ved bare at det er vigtigt at du ikke focuserer for meget på de risikoer der er. Men nyder den glæde det er at blive gravid. Der kan ske så meget, men det er bare ikke noget du kan gøre så meget ved. Så længe du sørger for at lytte til din læge og jordemoder, så bare vent at se. Inden længe ligger din lille ny i dine arme...

Jeg har selv mistet og ved hvor ondt det gør, men jeg lover dig... at selvom det sker kommer man videre igen. Der er et liv efter og et barn at få.
Pas på dig selv og din lille pode. Jeg vil ønske dig en dejlig graviditet med masser af lyspunkter

Anmeld