Hvor hurtigt registrer kroppen at fosteret er dødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

katrinelv

Ja jeg må tage det stille roligt. Og tænke på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Lone Jakobsen

katrinelv skriver:

Hej ønskebarn74.
Jeg har ikke selv oplevet en spontan abort. Jeg er gravid i 9 uge, og det er det bedste der sket mig nogen sinde. Jeg tænker bare hele tiden på en spontan abort er så bange for det går galt, det er måske fordi min brors kone gik en sidste år jeg ved det ikke?

får sådan lyst til at sende dig en ordentlig og fortælle dig at alt nok skal gå godt. at dit lille foster stortrives og vil udvikle sig til en lille vidunderlig skabning som vil fylde dit hjerte med glæde i mange år.
jeg ved godt at tallene for abort er skræmmende....og især når nogen i familien lige har mistet. men du bliver nød til at tro på at alt er som det skal være. ellers bliver tiden alt for lang for dig.
desværre er det enhver forældres byrde at bekymre sig.... det er med til at gøre os til forældre.
mange varme hilsner
Lone.... mor til 4 og bonus mor til 1

Anmeld

9. august 2009

ønskebørn74

katrinelv skriver:

Hej ønskebarn74.
Jeg har ikke selv oplevet en spontan abort. Jeg er gravid i 9 uge, og det er det bedste der sket mig nogen sinde. Jeg tænker bare hele tiden på en spontan abort er så bange for det går galt, det er måske fordi min brors kone gik en sidste år jeg ved det ikke?

Hej Katrine.

Først, et hjerteligt tillykke med den lille spire!!! Jeg kan godt forstå at det ligger og lurer i dine tanker. og især når du har haft det inde på livet i din familie.

Jeg ved bare at det er vigtigt at du ikke focuserer for meget på de risikoer der er. Men nyder den glæde det er at blive gravid. Der kan ske så meget, men det er bare ikke noget du kan gøre så meget ved. Så længe du sørger for at lytte til din læge og jordemoder, så bare vent at se. Inden længe ligger din lille ny i dine arme...

Jeg har selv mistet og ved hvor ondt det gør, men jeg lover dig... at selvom det sker kommer man videre igen. Der er et liv efter og et barn at få.

Pas på dig selv og din lille pode. Jeg vil ønske dig en dejlig graviditet med masser af lyspunkter

Anmeld

9. august 2009

ønskebørn74

nutche skriver:

får sådan lyst til at sende dig en ordentlig og fortælle dig at alt nok skal gå godt. at dit lille foster stortrives og vil udvikle sig til en lille vidunderlig skabning som vil fylde dit hjerte med glæde i mange år.
jeg ved godt at tallene for abort er skræmmende....og især når nogen i familien lige har mistet. men du bliver nød til at tro på at alt er som det skal være. ellers bliver tiden alt for lang for dig.
desværre er det enhver forældres byrde at bekymre sig.... det er med til at gøre os til forældre.
mange varme hilsner
Lone.... mor til 4 og bonus mor til 1

EEEEJ hvor er din bette dog dejlig

Anmeld

9. august 2009

Stine85

katrinelv skriver:

Okay. og der gik alt godt?

Ja, har en sund og rask dreng på 8 måneder nu.....

Ca hver 5 graviditet ender desværre i abort - fik jeg af vide da jeg mistede....

Anmeld

10. august 2009

katrinelv

Hej alle sammen.
Jeg vil takke jer alle sammen for jers gode råd og svar, i har virkelig hjulpet mig med mine tanke. Jeg har indset nu at alt nok skal gå lige meget hvad der sker. Jeg vil bare nyde det hele nu, og tænke jeg er sund og rask, så hvorfor skulle den lille ikke være det:
Og der jo en grund til hvis det ikke går.
Mange varme kram til jer alle.
Kærlig hilsen Katrine.

Anmeld

10. august 2009

Lone Jakobsen

ønskebarn74 skriver:

EEEEJ hvor er din bette dog dejlig

mange tak
bliver helt stolt

Anmeld

10. august 2009

ønskebørn74

nutche skriver:

mange tak
bliver helt stolt

Det kan jeg sørme godt forstå!!!
Sikke en lille flot knægt han er !!!

Anmeld

10. august 2009

ka li ja

katrinelv skriver:

Hej ønskebarn74.

alle de der grimme tanker tror jeg vi alle eller de fleste har prøvet.. desværre, men tror det hører med. vi vil jo beskytte vores afkom. jeg kunne tænke at der var noget galt tit. men det var der selvfølgelig ikke
du skal bare huske på at hvis du får en abort(hvilket jeg er sikker på du ikke gør) så er det kroppens måde at fjerne et sygt barn på...
pøj pøj med graviditeten og glæd dig nu i stedet for alle de bekymringer

Anmeld

31. august 2009

Tulle28

Hvis fosteret er dødt, vil man så stadigvæk kunne teste positivt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.