underholdning på sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kærste havde sin bærbare computer med, som vi så dvd film på. 

Bøger.

Ugeblade.

Ipad.

Jeg fik lagt ballonkateter her anden gang med alberte, netop pga aks første gang med thea. Jeg fik det lagt kl ca 16 tirsdag, og næste morgen kl 8 ku de tage vandet. Fik rigtige veer omkring middag og havde født kl 20.50, så her fungerede det i hvert fald fint. 

Håber du får en rigtig god fødsel!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

fo82

SandraXOXO skriver:

Vi havde en serie på computeren der var købt til formålet fordi de også havde sagt at der ville gå læææænge fra jeg blev sat igang- til der skete noget. well, der gik så kun to timer før det gik løs og 4 timer efter havde jeg født. de havde ellers sagt arhaj- der går MINDST 24 timer, tidligst om 12 timer! Men vi fik da set tre afsnit

Er din kæreste ikke indlagt med dig? det var min da.

Arj hvor strengt

De kan da ikke være bekendt at love jer "kæresteophold" og så skal i bare føde midt i det hele 

Anmeld

10. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
SandraXOXO skriver:

Vi havde en serie på computeren der var købt til formålet fordi de også havde sagt at der ville gå læææænge fra jeg blev sat igang- til der skete noget. well, der gik så kun to timer før det gik løs og 4 timer efter havde jeg født. de havde ellers sagt arhaj- der går MINDST 24 timer, tidligst om 12 timer! Men vi fik da set tre afsnit

Er din kæreste ikke indlagt med dig? det var min da.

han bliver højst sandsynligt indlagt med mig, men han har aldrig været særlig glad for sygehuse plus hans lillebror er hjemme nogle få timer endnu....

Anmeld

10. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Min kærste havde sin bærbare computer med, som vi så dvd film på. 

Bøger.

Ugeblade.

Ipad.

Jeg fik lagt ballonkateter her anden gang med alberte, netop pga aks første gang med thea. Jeg fik det lagt kl ca 16 tirsdag, og næste morgen kl 8 ku de tage vandet. Fik rigtige veer omkring middag og havde født kl 20.50, så her fungerede det i hvert fald fint. 

Håber du får en rigtig god fødsel!! Vh stine

tak skal du have... jeg glæder mig også helt vildt til at se min lille pige... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.