underholdning på sygehuset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
13 svar
2 synes godt om
9. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg har idag fået at vide at jeg endelig skal sættes i gang i morgen... 

hvad jeg kunne forstå på jordemoren så føder jeg tidligst fredag, men jeg bliver indlagt indtil den lille er født... Det i sig selv er dejligt da jeg så ikke pludselig føder hjemme... men jeg skal højst sandsynligt ligge der alene, så jeg vil gerne have noget med til at holde tiden ud - jeg har bare ingen ide om hvad...

Har I nogle foreslag?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

lineog4

Ms.Sunshine skriver:

hvad jeg kunne forstå på jordemoren så føder jeg tidligst fredag, men jeg bliver indlagt indtil den lille er født... Det i sig selv er dejligt da jeg så ikke pludselig føder hjemme... men jeg skal højst sandsynligt ligge der alene, så jeg vil gerne have noget med til at holde tiden ud - jeg har bare ingen ide om hvad...

Har I nogle foreslag?...

Vil lige sige det ikke er sikkert du først føder dagen efter. Måske kan de i morgen prikke vandet, eller stikpiller virker godt som hos mig - jeg havde født mindre end 12 timer efter første stikpille. Får din kæreste/mand ikke lov at være hos dig?

Anmeld

9. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ipad eller tlf

Måske en bog du gerne vil læse.

Får din kæreste ikke lov at være der sammen med dig?

Held og lykke!

Anmeld

9. april 2014

Ms.Momo

lineog4 skriver:

Vil lige sige det ikke er sikkert du først føder dagen efter. Måske kan de i morgen prikke vandet, eller stikpiller virker godt som hos mig - jeg havde født mindre end 12 timer efter første stikpille. Får din kæreste/mand ikke lov at være hos dig?

det gør han nok...

jeg skal have ballonkateter lagt op i morgen eftermiddag... min store er født ved kejsersnit, så de vil ikke køre for hårdt på da de ikke vil have det gamle ar springer op eller jeg ender som sidst med alvorlige kramper....

Anmeld

9. april 2014

E.J.mor.

Ms.Sunshine skriver:

Har I nogle foreslag?...

hvor langt er du henne siden du sættes igang.?

Anmeld

9. april 2014

Ms.Momo

E.J.mor. skriver:

hvor langt er du henne siden du sættes igang.?

jeg er 41+0 idag...

Anmeld

9. april 2014

Ms.Momo

AnjaM skriver:

Ipad eller tlf

Måske en bog du gerne vil læse.

Får din kæreste ikke lov at være der sammen med dig?

Held og lykke!

tak...

det gør han måske, men det er også bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

9. april 2014

E.J.mor.

Ms.Sunshine skriver:

jeg er 41+0 idag...

god fødsel

jeg går os og venter hvornår der sker noget 

Anmeld

9. april 2014

SandraXOXO

Vi havde en serie på computeren der var købt til formålet fordi de også havde sagt at der ville gå læææænge fra jeg blev sat igang- til der skete noget. well, der gik så kun to timer før det gik løs og 4 timer efter havde jeg født. de havde ellers sagt arhaj- der går MINDST 24 timer, tidligst om 12 timer! Men vi fik da set tre afsnit

Er din kæreste ikke indlagt med dig? det var min da.

Anmeld

9. april 2014

ønskebørn74

Ms.Sunshine skriver:

Har I nogle foreslag?...

iPad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.