Overdrevet stresset!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Godt du reagerer på at du har det sådan.

Når du kun har to måneder tilbage så ville jeg:

- uddeleger ALT det som det overhovedet er muligt. Dvs. ansæt en rengøringshjælp, få leveret dagligvarer (man kan bestille over nettet og få leveret dagligvarer til døren) osv. (det handler alligevel om så kort tid at det økonomisk ikke bliver så voldsomt). For resten er der jo også årstiderne der leverer 'madkasser' til 5xaftensmad til en uge af gangen.

- tal med din chef om det evt. er muligt at gå ned i timer/tage orlov de næste par måneder til du har færdiggjort din uddannelse. Mon ikke der kunne arrangeres noget, når du 1. har så kort igen og 2. er på randen til stress og derfor en eventuel sygemelding. Føl dig ikke skyldig over det - nu er tingene som de her - så få hellere en god snak med chefen

Tusinde tak for dit svar :-)

Det er lidt ala det jeg selv er kommet frem til. De næste måneder må rengøring være rengøring osv. og så skal jeg bare igennem dem. Efter ferien taler jeg med chefen om enten at gå lidt ned i timer eller holde orlov til det værste er overstået. Pønser stadig lidt på hvilken løsning jeg bedst synes om..

Det er en hård periode, men jeg fornemmer at der er lys forude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.