skal lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Stolt Mor skriver:

Hhh sådan har jeg det også , er også træt at bo i lejlighed og dårlig ejendom mester og mærkeligt nabo 

er også meget træt af det også at vi bor på 3 sal.
men var bare nødtil at sige ja, da jeg var over halvejes i graviditeten, og turde ikke vente på noget bedre, men kan godt mærke jeg er meget træt af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

L&V

MiichellaMalou skriver:

de gøre det også i hverdagene og man må ikke bore om søndagen.
møg irriterende,

Er det sådan nogle lejligheds regler der siger man ik må det?

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Er det sådan nogle lejligheds regler der siger man ik må det?

ja

Anmeld

9. april 2014

M &.I

MiichellaMalou skriver:

er også meget træt af det også at vi bor på 3 sal.
men var bare nødtil at sige ja, da jeg var over halvejes i graviditeten, og turde ikke vente på noget bedre, men kan godt mærke jeg er meget træt af det.

Jeg bor i 4 sal uden elevator og jeg er begyndt at få smerte i ryggen.. håber vi flytter en dag...

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Stolt Mor skriver:

Jeg bor i 4 sal uden elevator og jeg er begyndt at få smerte i ryggen.. håber vi flytter en dag...

ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

9. april 2014

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Jeg er så træt af og bo i en lejlighed der er mega utæt og boligselskabet vil ikke gøre noget ved det, jeg er træt af vores naboer bore hele tiden, jeg bliver sindssyg for de gøre det hvergang min søn skal til at sove, har prøvet og sige noget men de er bare skide ligeglade de kan endda finde på at bore om søndagen

åh hvor vil jeg da bare gerne flyt i hus. så vi også kan have en have kunne være så skønt

Uhhh føler med dig/jer! Jeg har det på præcis samme måde - øv hvor er jeg selv også træt af det

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Babymor1013 skriver:

Uhhh føler med dig/jer! Jeg har det på præcis samme måde - øv hvor er jeg selv også træt af det

Det da dejligt jeg ikke er den eneste
Men man bliver jo vanvittig af jeg skal rende rundt med herre meget tøj på når jeg er hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.