skal lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
16 svar
3 synes godt om
9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Jeg er så træt af og bo i en lejlighed der er mega utæt og boligselskabet vil ikke gøre noget ved det, jeg er træt af vores naboer bore hele tiden, jeg bliver sindssyg for de gøre det hvergang min søn skal til at sove, har prøvet og sige noget men de er bare skide ligeglade de kan endda finde på at bore om søndagen

åh hvor vil jeg da bare gerne flyt i hus. så vi også kan have en have kunne være så skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Moar2011

MiichellaMalou skriver:

Jeg er så træt af og bo i en lejlighed der er mega utæt og boligselskabet vil ikke gøre noget ved det, jeg er træt af vores naboer bore hele tiden, jeg bliver sindssyg for de gøre det hvergang min søn skal til at sove, har prøvet og sige noget men de er bare skide ligeglade de kan endda finde på at bore om søndagen

åh hvor vil jeg da bare gerne flyt i hus. så vi også kan have en have kunne være så skønt

kender det aaalt for godt

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Storms-Mor skriver:

kender det aaalt for godt

det er bare så irriterende, og ved det ikke kun er vores lejlighed men stort set dem alle sammen

Anmeld

9. april 2014

SandraXOXO

Årg! Hvor irriterende. Hader folk der ikke viser hensyn!
Men det er ikke kun i lejligheder man har irriterende naboer.
Vi bor i rækkehus, og vores gamle nabo holdt fest 24/7.. Og når de endelig slukkede for niarn indenfor. Gik de ud på vejen for at råbe og skrige af hinanden istedet. Og smed deres klamme flasker og skod ind i vores have! Dag og nat!!
De er heldigvis flyttet fordi alle på vejen 'hatede på dem' ja hvorfor mon i føler det?

Hvorfor flytter i ikke hvis jeres lejlighed er så dum?

Anmeld

9. april 2014

L&V

MiichellaMalou skriver:

Jeg kan sagtens forstå det er træls men det er jo lidt svært at ta hensyn til hvornår din søn ska sove og hvis man arbejder i hverdagene er det vel meget naturligt man ordner div. der hjemme i weekenden

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SandraXOXO skriver:

Årg! Hvor irriterende. Hader folk der ikke viser hensyn!
Men det er ikke kun i lejligheder man har irriterende naboer.
Vi bor i rækkehus, og vores gamle nabo holdt fest 24/7.. Og når de endelig slukkede for niarn indenfor. Gik de ud på vejen for at råbe og skrige af hinanden istedet. Og smed deres klamme flasker og skod ind i vores have! Dag og nat!!
De er heldigvis flyttet fordi alle på vejen 'hatede på dem' ja hvorfor mon i føler det?

Hvorfor flytter i ikke hvis jeres lejlighed er så dum?

vil vi også rigtig gerne dog har vi kun boet her et år. men har skrevet os op i andre boligforeninger, men der jo bare mega lang ventetid,
og vi har desværre ikke råd til a købe noget,

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg kan sagtens forstå det er træls men det er jo lidt svært at ta hensyn til hvornår din søn ska sove og hvis man arbejder i hverdagene er det vel meget naturligt man ordner div. der hjemme i weekenden

de gøre det også i hverdagene og man må ikke bore om søndagen.
møg irriterende,

Anmeld

9. april 2014

SandraXOXO

MiichellaMalou skriver:

vil vi også rigtig gerne dog har vi kun boet her et år. men har skrevet os op i andre boligforeninger, men der jo bare mega lang ventetid,
og vi har desværre ikke råd til a købe noget,

Har i så skrevet jer op til noget med have til?
Det er skønt med have til ungerne. Nu ved jeg ikke hvor i bor henne af, men der er boligforeniger der lejer rækkehuse ud også, til nogenlunde den samme husleje som en lejlighed.

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SandraXOXO skriver:

Har i så skrevet jer op til noget med have til?
Det er skønt med have til ungerne. Nu ved jeg ikke hvor i bor henne af, men der er boligforeniger der lejer rækkehuse ud også, til nogenlunde den samme husleje som en lejlighed.

vi bor i Ballerup men vil gerne væk herfra, har skrevet os op i herlev hvor der er rækkehus,
kunne være rigtig rart med have til vores basse, også når jeg har været ude og gå tur han bare kan sove udenfor, i stedet for jeg skal ned i kælderen med vores barnevogn og op på 3 sal for at ligge ham ud på altanen der når han jo og vågne. så det er rigtig øv..

Anmeld

9. april 2014

M &.I

MiichellaMalou skriver:

Hhh sådan har jeg det også , er også træt at bo i lejlighed og dårlig ejendom mester og mærkeligt nabo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.