røgalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

MHB

B&J skriver:

ja og man får jo et mega CHOK og tror der er sket et eller andet jamen det er skrækkeligt så NU SKAL vi have nye

Ja lige præcis! Vi tog dem ned sidst de satte i gang men har ikke fået købt nogle nye  så det er godt du lige kunne være min dårlige samvittighed her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

-Sigrid-

B&J skriver:

ved du hvad mærke de har???? og kan de kun købes i ikea

Den her og det ved jeg ikke 

Anmeld

8. april 2014

B&J

MHB skriver:

Ja lige præcis! Vi tog dem ned sidst de satte i gang men har ikke fået købt nogle nye  så det er godt du lige kunne være min dårlige samvittighed her 

nemlig fordi tænk nu hvis der nu skulle gå brand

Anmeld

8. april 2014

L&V

B&J skriver:

Hej...

Vi skulle jo bare lige have nogle røgalarmer så vi var lidt sikker i starten så det blev nogle billige, men begge 2 har sat i gang om natten uden grund og igen her den anden dag dog midt på dagen

så nu vil jeg gerne vide hvad for nogle i har og hvad mærke de er og hvorfor lige dem

KNUSSSS

Det er ik fordi der er genopladlige batterier i eller de er ved at være flade. Vores er nogle der er med til vores alarm system

Anmeld

8. april 2014

LinLin

Vores var i huset da vi flyttede ind (nybyggeri, boligforening) De kører på strøm - altså via ledningsværk i væggen... Og så har de et "nødbatteri". De har været igang - en dag jeg brændte noget lidt meget på
Aner ikke hvad de koster, da det jo er boligforeningen der har installeret dem...

Anmeld

8. april 2014

B&J

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Det er ik fordi der er genopladlige batterier i eller de er ved at være flade. Vores er nogle der er med til vores alarm system

den ene gjorde det efter 3 mdr og det var helt nyt vi puttede i og det andet har holdt i ½år det syntes jeg bestemt ikke er længe

Anmeld

8. april 2014

B&J

LinLin skriver:

Vores var i huset da vi flyttede ind (nybyggeri, boligforening) De kører på strøm - altså via ledningsværk i væggen... Og så har de et "nødbatteri". De har været igang - en dag jeg brændte noget lidt meget på
Aner ikke hvad de koster, da det jo er boligforeningen der har installeret dem...

ej det lyder da dejligt..

og jaa så fandt du da ud af de virker

Anmeld

8. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Vores er indbyggede i vores alarm så der meldes alarm direkte til brandvæsenet hvis de går igang pga det

Det er sådan nogle der i stedet for at "lugte" så "kigger" de...

Kan ikke lige huske den mere tekniske forklaring på det desværre...

Men det er noget med at de her nye nogle skulle reagere hurtigere og mere præcist end de gammeldags nogle...

Anmeld

9. april 2014

B&J

Wampires skriver:

Vores er indbyggede i vores alarm så der meldes alarm direkte til brandvæsenet hvis de går igang pga det

Det er sådan nogle der i stedet for at "lugte" så "kigger" de...

Kan ikke lige huske den mere tekniske forklaring på det desværre...

Men det er noget med at de her nye nogle skulle reagere hurtigere og mere præcist end de gammeldags nogle...

det lyder da super smart

Anmeld

9. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
B&J skriver:

det lyder da super smart

Er det også...

og fremfor at det kun hyler så siger det om det er det ene eller andet sted at det brænder....

Der hvor det brænder siger den: det brænder det brænder.. og det andet rum (og flere hvis vi havde valgt det) siger den: der er brand i et andet rum, der er brand i et andet rum...

eller noget i den retning har kun hørt det da han testede det for snart et år siden

Men den her reagerer ikke på mados f.eks.... eller hvis der er nogen der ryger i rummet... ikke at det med rygning nogensinde ville blive aktuelt her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.